Το ετήσιο Ευρωπαϊκό Enterprise Roadshow 2024 της Huawei, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 6 Ιουνίου στις εγκαταστάσεις του ΟΑΚΑ, με την επίδειξη ενός τεχνολογικού κέντρου «σε 4 τροχούς», ειδικά σχεδιασμένου για να παρουσιάσει τις καινοτόμες προϊόντικές λύσεις της εταιρείας για μεγάλες επιχειρήσεις και οργανισμούς, δημόσιες υπηρεσίες και κάθετες βιομηχανίες όπως η υγεία, οι πάροχοι υπηρεσιών διαδικτύου (ISP), η εκπαίδευση, το λιανικό εμπόριο και πολλές ακόμη.
Όπως ανακοινώθηκε, η περιοδεία περιλαμβάνει δύο φορτηγά, πλήρως εξοπλισμένα με τα νεότερα προϊόντα και λύσεις ICT της Huawei, που διανύουν ταυτόχρονα δύο ξεχωριστές διαδρομές σε όλη την Ευρώπη. Σε κάθε ευρωπαϊκή πόλη-σταθμό, η Huawei προσφέρει στο δίκτυο συνεργατών της και σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέλη, live επιδείξεις των προϊόντων, μαζί με εξειδικευμένες παρουσιάσεις και ομιλίες από κορυφαία στελέχη της επιχείρησης.
Το φετινό κεντρικό θέμα του Roadshow ήταν «Accelerate Industrial Intelligence with Green and Digital Τechnologies», εστιάζοντας στο πώς η σύγκλιση της πράσινης και ψηφιακής μετάβασης οδηγεί τη βιώσιμη ανάπτυξη των ευρωπαϊκών βιομηχανιών. Η εταιρεία παρουσίασε προηγμένη τεχνολογία ΤΠΕ (ICT), δίνοντας έμφαση στη δέσμευσή της απέναντι στον ψηφιακό μετασχηματισμό και την πράσινη ανάπτυξη επιχειρήσεων και οργανισμών της ηπείρου.
Οι βασικές τεχνολογίες που παρουσιάστηκαν στα 13 εκθεσιακά booth του Roadshow περιελάμβαναν λύσεις Datacom, Optical και Storage, που καλύπτουν τους τομείς της κυβέρνησης, της εκπαίδευσης, της υγείας, της βιομηχανίας, του λιανικού εμπορίου, των MSP και ISP και των Διανομέων. Για τις λύσεις Datacom μάλιστα, η Huawei αναδείχθηκε Ηγέτης στο Gartner ® Magic Quadrant Trademark του 2024 στο πεδίο Ενσύρματης και Ασύρματης Υποδομής LAN για Επιχειρήσεις. Η εκδήλωση παράλληλα προσέφερε μια εντυπωσιακή εμπειρία στους συμμετέχοντες με δοκιμές ταχύτητας Wi-Fi 7 σε πραγματικό χρόνο.
Στο πεδίο του Optical, η Huawei ήδη κατατάσσεται στην πρώτη θέση τόσο για τη μετάδοση όσο και για το μερίδιο αγοράς, που κατέχει σε παγκόσμιο επίπεδο για 14 συνεχόμενα χρόνια, με το Roadshow να παρουσιάζει τη λύση FTTO IP+POL, η οποία εισάγει μια νέα γενιά πανεπιστημιακών υποδομών βασισμένων στη βιωσιμότητα, ένα βιομηχανικό δίκτυο παραγωγής με MS-OTN, fg-OTN και την εξελιγμένη λύση ALPS DWDM. Η εταιρεία παρουσίασε επίσης το OceanStor data storage portfolio, που έχει αναγνωριστεί ως Επιλογή των Πελατών (Customers’ Choice) το 2024 σύμφωνα με το Gartner ® Peer Insights Trademark Voice of the Customer review. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν επίσης Optical προϊόντα, για ISP και MSP, λύσεις όπως το High-Quality 10 Gbps CloudCampus, το Ultra-Resilient Data Center Network, το Datacenter Virtualization Solution (DCS), το OceanProtect Appliance, λύσεις FTTH και FTTR και το Huawei eKit, λύση ειδικά σχεδιασμένη για την αγορά της διανομής.
Το Enterprise Roadshow 2024 της Huawei, θα βρεθεί και στη Θεσσαλονίκη στις 17 Σεπτεμβρίου, ενώ σε διάστημα τριών μηνών, αναμένεται να επισκεφθεί συνολικά 54 πόλεις σε 21 χώρες, ξεκινώντας το φετινό του ταξίδι με στάσεις στη Γαλλία και την Ισπανία, με τη λίστα των προορισμών να περιλαβμάνει επίσης την Ελβετία, την Πορτογαλία, την Πολωνία, την Τουρκία, τη Φινλανδία, τη Νορβηγία, τη Σουηδία, την Αυστρία, τη Σλοβακία, την Τσεχία, την Ολλανδία, το Βέλγιο, το Λουξεμβούργο, τη Σερβία, την Ουγγαρία, την Ιρλανδία, τη Βουλγαρία και τέλος τη Ρουμανία.
Ο κ. Kevin Wang, Director Greece Huawei Enterprise Business, εξέφρασε τον ενθουσιασμό του και δήλωσε χαρακτηριστικά: “Η επιτυχία του φετινού Huawei Europe Enterprise Roadshow 2024 στην Ελλάδα αποδεικνύει τη δέσμευσή μας στην προώθηση της τεχνολογικής καινοτομίας και της βιώσιμης ανάπτυξης. Η ανταπόκριση των συμμετεχόντων μας δείχνει την ανάγκη για προηγμένες λύσεις ΤΠΕ που μπορούν να οδηγήσουν την ψηφιακή και πράσινη μεταμόρφωση των βιομηχανιών. Είμαστε υπερήφανοι που μοιραστήκαμε τις καινοτομίες μας και ανυπομονούμε να δούμε τα θετικά αποτελέσματα στις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς που συνεργάζονται μαζί μας».
Ακολουθώντας την επιτυχία των προηγούμενων ετών, που συγκέντρωσαν περισσότερους από 7.000 πελάτες και συνεργάτες, το Roadshow του 2024 αποτέλεσε και πάλι μια μοναδική πλατφόρμα για διάλογο, μάθηση και ανταλλαγή ιδεών με επαγγελματίες του κλάδου των ΤΠΕ, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση.