Κατά την επίσημη παρουσίασή του στο Σαλόνι Αυτοκινήρου του Πεκίνου, το RM20e έκλεψε το ενδιαφέρον των επισκεπτών, αλλά και τα φλας των φωτογράφων, όντας εντυπωσιακό σε εμφάνιση, αλλά κυρίως σε τεχνολογία.
Με μία πρώτη ματιά το RM20e θυμίζει αρκετά ένα Veloster N με πιο «άγρια» εμφάνιση. Αλλά είναι κάτι εντελώς διαφορετικό. Καταρχήν, αποκωδικοποιώντας την ονομασία του, να αναφέρουμε ότι το «RM» υποδηλώνει τη κεντρική θέση του κινητήρα στο αμάξωμα (Racing Midship) και την μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς, το «20» δείχνει τον συνολικό αριθμό πρωτοτύπων RM που έχουν κατασκευαστεί και το «e» ότι διαθέτει ηλεκτρικό μοτέρ.
Η Hyundai ανακοινώνει ότι στο κέντρο του αμαξώματος του RM20e βρίσκεται ένας ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία με την κροατική Rimac, με απόδοση 821 ίππους και 960 Nm ροπής, που χαρίζει στο μοντέλο εκρηκτικές επιδόσεις. Σημειώστε ότι για το 0-100 χλμ./ώρα το RM20e χρειάζεται κάτω από 3,0 δευτερόλεπτα, ενώ για το «0-200 χλμ./ώρα) αρκούν μόλις 9,88 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Επίσης, υπάρχει συστοιχία μπαταριών με ενεργειακή χωρητικότητα 60kWh που υποστηρίζει ταχυφόρτιση 800V.
O Thomas Schemera, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Hyundai Motor Group δήλωσε: «Το RM20e σηματοδοτεί σαφέστατα τις μελλοντικές προσδοκίες της μάρκας Ν δημιουργώντας ένα μοντέλο με επιδόσεις ανάλογες με αυτές ενός supercar».