Η Adidas αναμένει ότι η αυξανόμενη απήχηση του ποδοσφαίρου μεταξύ των καταναλωτών παγκοσμίως θα είναι μια τάση που θα διαρκέσει μέχρι το 2025, έχοντας διαπιστώσει ότι οι πωλήσεις των φανελών της σε σχέση με τα φετινά τουρνουά ποδοσφαίρου ξεπέρασαν τις προσδοκίες της.
Επωνυμίες αθλητικών ειδών όπως η Adidas, η Puma και η Nike «στοιχηματίζουν» σε περισσότερους καταναλωτές που ασχολούνται με τον αθλητισμό και αγοράζουν τα προϊόντα τους αυτό το καλοκαίρι χάρη το Euro 2024 και τους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Η αύξηση των πωλήσεων ποδοσφαιρικών υποδημάτων και ειδών ένδυσης βοήθησε σε άνοδο 6% στις πωλήσεις ενδυμάτων το τρίμηνο, την πρώτη αύξηση εδώ και πολύ καιρό, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Adidas, Μπιορν Γκούλντεν στους δημοσιογράφους.
Η Adidas πούλησε σχεδόν 3 εκατομμύρια φανέλες για το Euro 2024 και σχεδόν 2 εκατομμύρια για το Copa America, ξεκινώντας από την προ-χριστουγεννιάτικη περίοδο το 2023.
Η Adidas χορηγεί επίσης ορισμένους από τους κορυφαίους ποδοσφαιρικούς συλλόγους του κόσμου, όπως η Ρεάλ Μαδρίτης, η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, η Άρσεναλ, η Μπάγερν Μονάχου και η Γιουβέντους.
«Η Adidas βγάζει τώρα το ποδόσφαιρο στους δρόμους και είναι μια τάση που θα συνεχίσουμε να βλέπουμε να ενισχύεται και μετά τα ποδοσφαιρικά γεγονότα και μέχρι το 2025», είπε ο Γκούλντεν.
Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ