Η έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης πλησιάζει, αλλά η BMW δεν περίμενε μέχρι τότε για να παρουσιάσει τη δυνατότερη M5 όλων των εποχών. Το έκανε χθες, και η αναμονή μάλλον δικαιώνει τις προσδοκίες.
Κάτω από το καπό υπάρχει ένας V8 4,4 λίτρων biturbo κινητήρας που αποδίδει 600άλογα με 750 Nm ροπής. Αυτός συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο M Steptronic 8 σχέσεων και τρία προγράμματα λειτουργίας. Το αποτέλεσμα είναι η M5 να πιάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 11,1 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.
Άμα τώρα δε σας αρέσουν οι “περιορισμοί”, η BMW μπορεί να αφαιρέσει τον παραπάνω ηλεκτρονικό περιορισμό και η τελική ταχύτητα να εκτιναχθεί μέχρι και τα 305 χλμ/ώρα.
Η μεγάλη καινοτομία της νέας M5 είναι η τετρακίνηση που διαθέτει. Βέβαια αυτή δεν μπήκε για να κάνει το αυτοκίνητο να πάρει τα… βουνά, αλλά για ακόμα μεγαλύτερη σταθερότητα στις γρήγορες στροφές. Το σύστημα Μ xDrive επιτρέπει στην M5 να μετατρέπεται από τετρακίνητη σε πισωκίνητη, ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού, με το πάτημα ενός κουμπιού.
Σε επίπεδο εμφάνισης, βλέπουμε νέο bodykit με νέους προφυλακτήρες, νέα γρίλια, μεγάλο διαχύτη και τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων. Οι ζάντες είναι διαστάσεων 19″, ενώ υπάρχουν διαθέσιμες και ζάντες 20″. Τα ελαστικά είναι Michelin Pilot Sport διαστάσεων 275/40 R19 μπροστά και 285/40 R19 πίσω, (275/35 R20 μπροστά και 285/35 R20 πίσω). Στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχουν επίσης carbon – κεραμικά φρένα που ζυγίζουν λιγότερο κατά 23 κιλά σε σχέση με τα σιδερένια.
Αρχικά θα προσφέρεται η έκδοση BMW M5 First Edition, αλλά σε μόλις 400 μονάδες παγκοσμίως και έχει το Frozen Dark Red Metallic χρώμα της BMW Individual.
Οι παραγγελίες της στην Ευρώπη ξεκινούν από τον Σεπτέμβριο, με την M5 να ξεκινά στη Γερμανία από 117.900 ευρώ. Οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν από την άνοιξη του 2018.