Έχοντας στις πλάτες της πέντε χρόνια παρουσίας, η Jaguar F-Pace εισέρχεται ουσιαστικά σε μία περίοδο ανανέωσης, διαθέτοντας τώρα πιο φρέσκια σχεδίαση, πληθώρα τεχνολογικών καινοτομιών, αλλά και αναβαθμισμένη γκάμα κινητήρων, κάνοντάς την πιο ανταγωνιστική στην κατηγορία των premium SUV.
Σε ότι αφορά την εμφάνιση, οι άνθρωποι της βρετανικής φίρμας διατήρησαν την συνολική εικόνα του αμαξώματος, αλλάζοντας απλά κάποια στοιχεία, όπως τα LED εμπρός φωτιστικά σώματα, όντας πιο στενά και με δυνατότητα τοποθέτησης λαμπτήρων με τεχνολογία Matrix. Επίσης, ανασχεδιασμένοι είναι και οι προφυλακτήρες, όπως και το εμπρός καπό.
Πιο σημαντικές είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό, όπου κυριαρχεί το προερχόμενο από την i-Pace νέο τιμόνι, καθώς και το αναβαθμισμένο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης Pivi Pro, που συνδυάζεται με μία εντυπωσιακή οθόνη 11,4 ιντσών, που ήδη έχει εμφανιστεί στο νέο Defender. Επίσης, με σκοπό την βελτίωση της ποιότητας κύλισης, η νέα F-Pace διαθέτει τεχνολογίες όπως τα Active Road Noise Cancellation και Engine Noise Cancellation, ενώ πιο πλούσιο είναι το πακέτο των συστημάτων υποβοήθησης, με την προσθήκη της πίσω κάμερας Clear Exit Monitor.
Όμως, το σημαντικότερο νέο αφορά τη γκάμα των μοτέρ, στην οποία ξεχωρίζει η έκδοση P400e, η οποία διαθέτει ένα τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων, που συνεργάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ 105kW, με συνδυαστική ισχύ 404 ίππων και 640 Nm ροπής. Μάλιστα, η μπαταρία των 17,1kWh υπόσχεται ηλεκτρική αυτονομία 53 χιλιομέτρων. Οι υπόλοιπες εκδόσεις περιλαμβάνουν ένα δίλιτρο σύνολο βενζίνης με απόδοση 250 ίππων (P250), τον εξακύλινδρο των 3,0 λίτρων (P400) με ήπιο υβριδικό σύστημα και απόδοση 400 ίππους, όπως και τους diesel με 163, 204 και 300 ίππους. Φυσικά όλες οι εκδόσεις περιλαμβάνουν σύστημα τετρακίνησης και αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.