Η ίδια βρίσκεται στην καλύτερη φάση της καριέρας της, ωστόσο κρατά χαμηλά τόνους. Αν και η εταιρεία της, με το όνομα SKIMS, γνωρίζει τεράστια επιτυχία και συγκαταλέγεται στις 100 πιο επιδραστικές στον κόσμο μαζί με τις Taco Bell, Disney και TikTok, η Κιμ Καρντάσιαν είναι μετριοπαθής και κάνει σεμνές δηλώσεις.
Άκρως αποκαλυπτική η Κιμ Καρντάσιαν – Αυτά την «ανάβουν» περισσότερο σε έναν άντρα
Μιλώντας στο περιοδικό, αναφέρει ότι αισθάνεται πως τα κατάφερε και αποκαλύπτει πως της αρέσει να δοκιμάζει τα προϊόντα που πουλά.
«Μου αρέσει πάντα να τα δοκιμάζω επάνω μου. Μπορώ να καταλάβω με αυτό τον τρόπο αν υπάρχουν αστοχίες», επισημαίνει.
Μάλιστα, εκτιμά ότι έχει δοκιμάσει περίπου 7.000 ρούχα από τότε που ξεκίνησε την επιχείρησή της.
«Ίσως στα 50 μου να μην…»
Σημειώνεται, ότι η SKIMS ξεκίνησε το 2019 και τρία χρόνια αργότερα αποτιμήθηκε στα 3,2 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η ιδέα να δημιουργήσει προϊόντα που «διαμορφώνουν» το σώμα προήλθε από τις ανάγκες της Κιμ. Η μάρκα πουλάει shapewear εσώρουχα, καθώς και ρούχα για το σπίτι, όπως πιτζάμες, ρόμπες ύπνου και αθλητικά παντελόνια.
Σύμφωνα, με την εμπνεύστριά της, το ερχόμενο φθινόπωρο θα κυκλοφορήσει και μια σειρά ανδρικών loungewear.
Όσο για το μυστικό της επιτυχίας της; Η Κιμ Καρντάσιαν παραδέχεται ότι έχει το «σύνδρομο του απατεώνα».
«Αυτό είναι που με κρατά σε εγρήγορση. Καταλαβαίνω όμως ότι ίσως στα 50 μου, δεν θα θέλω να ποζάρω με το εσώρουχό μου. Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να δείχνουμε όσο πιο νέες μπορούμε. Δεν πρόκειται να βγούμε έξω χωρίς να προσπαθήσουμε», καταλήγει.