Τι γίνεται όμως αν οι Γερμανοί αναμιγνύουν τελικά την ηλεκτρική ενέργεια συνδυάζοντας τη με κορυφαία απόδοση σε ένα ελκυστικό πακέτο;
Η EQC, το πρώτο EV που παρουσίασαν δεν είναι αργή. Αποδίδει 408 ίππους και επιταχύνει εντυπωσιακά. Γνωρίζουμε επίσης πως σύντομα 470 άλογα εγκαθίστανται στο EQS concept. Αρκεί όμως αυτό; Ο κινητήρας του SRT στο Charger είναι αρκετός, αλλά όπως φαίνεται οι άνθρωποι εξακολουθούν να αγοράζουν τα Hellcats.
Η ακατέργαστη ιπποδύναμη και η καθαρή επιτάχυνση καθορίζουν ακόμη την αμερικανική αγορά, που εδώ που τα λέμε είναι η πιο σημαντική για τη Mercedes-Benz. Σήμερα λοιπόν ασχολούμαστε με μια ανεξάρτητη μελέτη που στοχεύει στην επίτευξη αυτού του σκοπού.
Ο Καναδός ανεξάρτητος σχεδιαστής Emre Husmen δημιούργησε την Mercedes-AMG EQR. Υποτίθεται ότι είναι ένα είδος ναυαρχίδας “hyper wagon” με θεωρητική απόδοση 1.200 ίππων. Προφανώς, μόνο μερικές τρελές εταιρείες (όπως η Rimac) είναι πρόθυμες να δοκιμάσουν να παρουσιάσουν κάτι τέτοιο. Δεν είναι ακριβώς ο τρόπος της Mercedes, αλλά η AMG είναι υπεύθυνη για την υπέρογκη ισχύ.