Το ρεκόρ ταχύτερου γύρου στο Nurburgring εκτός από τιμητικός τίτλος είναι και ένα εξαιρετικά ισχυρό επικοινωνιακό όπλο για κάθε εταιρία οπότε κάθε είναι παραπάνω από λογική η απόφαση της Mercedes-AMG να επιχειρήσει να κερδίσει την επίδοση που πέτυχε πρόσφατα η Porsche συνεχίζοντας τον πόλεμο γοήτρου.
Ήταν δεδομένο πως το ρεκόρ που πέτυχε η νέα Panamera Turbo S τόσο στην πιο κοντή διαδρομή των 20,6 χλμ., όσο και στην λίγο μακρύτερη των 20,83 χλμ. του Nurburgring θα δημιουργούσε άμεσα αντιδράσεις. Και φυσικά αυτές ήρθαν από την Mercedes-AMG η οποία κατείχε από το 2018 το συγκεκριμένο ρεκόρ με την GT 63S 4Door με χρόνο ο οποίος μάλιστα ήταν μόλις 3 δέκατα του δευτερολέπτου αργότερος από αυτόν της Panamera. Έτσι λοιπόν η Mercedes-AMG ανακοίνωσε πως θα επιστρέψει στην πίστα διεκδικώντας και πάλι το ρεκόρ με μια σαφέστατη ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η οποία έλεγε «Το ρεκόρ μας ήταν μόλις 0.3’’ αργότερο από τον χρόνο που μάλλον μάθατε πως επιτεύχθηκε σήμερα. Μάλλον ήρθε η στιγμή να βρεθούμε και πάλι στην πίστα…»
Το θέμα είναι πως ακόμα δεν είναι απόλυτα ξεκάθαρο ποια έκδοση της GT 4Door θα χρησιμοποιηθεί για την επίτευξη του ταχύτερου χρόνου. Με το δεδομένο πως η AMG 63S 4Door είναι εξαιρετικά κοντά στην επίδοση της Panamera Turbo S είναι πολύ πιθανό να είναι αυτή που θα επιχειρήσει να βελτιώσει για λίγο την επίδοση που είχε πετύχει πριν δύο χρόνια. Πάντως δεν είναι απίθανο η Mercedes-AMG να μην αρκεστεί σε μια μικρή βελτίωση του χρόνου και να περιμένει λίγο ώστε να βάλει στο παιχνίδι την αναμενόμενη GT 73e με υβριδική μονάδα ισχύος που θα ξεπερνά τους 800 ίππους και για την οποία ένα ρεκόρ στο Nurburgring θα ήταν και η καλύτερη διαφήμιση που θα μπορούσε να συνοδεύσει την πρεμιέρα της.