Σε μια από τις πολλές επιχειρηματικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κολοσσός των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, βρίσκεται στη μέση μιας εντεινόμενης μάχης με το TikTok, την εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις το 2021, που ξεπέρασε σε δημοτικότητα το Instagram μεταξύ των νέων χρηστών.
Η αγοραία αξία της εταιρείας μειώθηκε κατά περισσότερα από 300 δισεκατομμύρια δολάρια αναγκάζοντας τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ σε πιο δραστικές λύσεις.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος ανακοίνωσε ότι το Reels έχει γίνει η πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη μορφή περιεχομένου της Meta, αναγνωρίζοντας το TikTok ως έναν τρομερό ανταγωνιστή.
Επεκτείνοντας το Facebook Reels παγκοσμίως, η Meta παρουσίασε τη νέα μορφή περιεχομένου σε χρήστες σε περισσότερες από 150 χώρες.
Ξεκίνησε επίσης να δοκιμάζει νέες διαφημίσεις που θα προβάλλονται μαζί με τα Facebook Reels από όλους τους δημιουργούς στις ΗΠΑ, τον Καναδά και το Μεξικό καθώς και από «περισσότερες χώρες τις επόμενες εβδομάδες», όπως ανέφερε η εταιρεία σε σχετική ανάρτηση ενώ τόνισε ότι θα εισαγάγει μια σειρά από νέες δυνατότητες δημιουργίας βίντεο κλπ.
«Θέλουμε το Facebook Reels να είναι το καλύτερο μέρος για τους δημιουργούς, ώστε να συνδεθούν με την κοινότητά τους και να βγάλουν τα προς το ζην», έγραψε ο Ζούκερμπεργκ σε μια ανάρτησή του την Τρίτη.
Η εταιρεία είπε ότι το βίντεο αντιπροσωπεύει πλέον περισσότερο από τον μισό χρόνο που περνούν οι χρήστες στο Facebook και το Instagram.
Η Meta παρουσίασε το Reels τον Αύγουστο του 2020 στους χρήστες της στο Instagram στις ΗΠΑ ως απάντηση στο TikTok, το οποίο ανήκει στην ByteDance Ltd.
Στη συνέχεια, η εταιρεία παρουσίασε το Reels στους χρήστες του Facebook στις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο του 2021. Πριν από την ανακοίνωση της Τρίτης, τα Facebook Reels ήταν ήδη διαθέσιμο στον Καναδά, το Μεξικό και την Ινδία, ενώ το Instagram Reels είναι ήδη διαθέσιμο στις περισσότερες χώρες.
πηγή: Wall Street Journal