Για την πορεία της Nespresso στην Ελλάδα, τους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης αλλά και τις συνήθειες κατανάλωσης καφέ των Ελλήνων μίλησε ο CEO της εταιρείας, Αντώνης Αυγερόπουλος, κατά τη διάρκεια κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου.
Ο κ. Αυγερόπουλος ανέφερε ότι οι πωλήσεις της Nespresso στην Ελλάδα σημείωσαν ιδιαίτερη αύξηση, αγγίζοντας περίπου το 50% από το 2020 μέχρι και το 2022, ενώ οι προβλέψεις για τον τζίρο είναι αισιόδοξες και για το 2023. Παράλληλα, ο κ. Αυγερόπουλος στάθηκε και στην επέκταση των καταστημάτων της εταιρείας, κάνοντας ιδιαίτερη μνεία στην 12η Boutique Nespresso που άνοιξε πρόσφατα στο The Mall Athens στο Μαρούσι, ενώ αποκάλυψε ότι διερευνάται η προοπτική ανοίγματος νέων καταστημάτων στην δυτική Αττική.
Τι καφέ πίνουν οι Έλληνες
Όσον αφορά τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων, ο κ. Αυγερόπουλος αποκάλυψε ότι στην Ελλάδα πίνουμε διαφορετικά είδη καφέ καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, ενώ έχουμε προτίμηση στον κρύο καφέ, ανεξαρτήτως εποχής. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι στην χώρα μας καταναλώνουμε περίπου 40 δισ. κούπες καφέ τον χρόνο.
Σύμφωνα με τον κ. Αυγερόπουλο, οι Έλληνες προμηθεύονται καφέ από τη Nespresso, χρησιμοποιώντας τόσο τα φυσικά καταστήματα, όσο και τα ηλεκτρονικά e-shops, ενώ αξιόλογος αριθμός παραγγελιών γίνεται και μέσω του τηλεφωνικού κέντρου. Τόνισε ακόμα πως στο πλαίσιο της ESG πολιτικής, κάθε φορά που γίνεται διαδικτυακά ή τηλεφωνικά μια παραγγελία οι καταναλωτές μπορούν να ανακυκλώσουν τις χρησιμοποιημένες κάψουλες επιστρέφοντάς τες στην εταιρεία.
Το ταξίδι της Nespresso προς τη βιωσιμότητα
Στη συνέντευξη τύπου βρέθηκαν στο πλάι του κ. Αυγερόπουλου, ο κ. Σταύρος Τσομπανίδης Founder της startup Phee, και ο κ. Στέφανος Καμπέρης μάνατζερ της εταιρείας Staramaki. Οι δυο εταιρείες έχουν ανατπύξει στρατηγικής σημασίας σχέσεις με τη Nespresso, αφού η Phee, η οποία χρησιμοποιεί τα νέκρα φύλλα των φυκιών Posidonia Oceanica, δημιούργησε coasters από ανακυκλωμένο καφέ στο πλαίσιο του προγράμματος ανακύκλωσης της εταιρείας, ενώ η Staramaki λάνσαρε ένα καινοτόμο ελληνικό καλαμάκι από σιτάρι, το οποίο ειναι διαθέσιμο στα σημεία Nespresso on the go, χωρίς επιπλέον χρέωση.
Μιλώντας για το πρόγραμμα «A Zero Waste Journey», το οποίο εγκαινιάστηκε τον Οκτώβριο του 2023, αλλά και για τη γενικότερη πορεία της εταιρείας προς τη βιωσιμότητα, ο κ. Αυγερόπουλος υπογράμμισε ότι η Nespresso, έχοντας προσηλωθεί από νωρίς στην πράσινη ανάπτυξη, θα μπορέσει να πετύχει «το στόχο για μηδενικό αποτύπωμα έως το 2035, πολυ νωρίτερα από τον στόχο του 2050 που ισχύει για άλλους οργανισμούς».
Η φιλοσοφία γύρω από το «A Zero Waste Journey» είναι πως τίποτα δεν πάει χαμένο σε ένα zet zero μέλλον, γι’αυτό και στις Boutiques του Κολωνακίου και της Γλυφάδας, με τη βοήθεια της Polygreen έχει δημιουργηθεί ένα νέο πιλοτικό σύστημα διαχείρισης αποβλήτων, όπου ανακυκλώνονται και κομποστομπιούνται όλα τα υλικά που χρησιμοποιούνται στα καταστήματα.
Τέλος, ο κ. Αυγερόπουλος στάθηκε ιδιαίτερα στο πρόγραμμα ανακύκλωσης, αποκαλύπτοντας ότι η εταιρεία επένδυσε 750.000 ευρώ στον συγκεκριμένο τομέα, με την αντάποκριση των Ελλήνων καταναλωτών να χαρακτηρίζεται εντυπωσιακή. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, στην χώρα μας αυξήθηκε το ποσοστό ανακύλωσης των καψουλών από 1,4% σε 32% μέσα σε μια δεκαετία, κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι 1 στις 3 κάψουλες που εισάγεται στη χώρα μας ανακυκλώνεται.
ΠΗΓΗ: fortunegreece.gr