Η Nike Inc. ανέστειλε τις ηλεκτρονικές πωλήσεις στην Τουρκία μέσω του ιστότοπού της και της εφαρμογής για κινητά, λίγες ημέρες μετά την αύξηση των τελωνειακών δασμών που επιβλήθηκαν από την Τουρκία σε ηλεκτρονικές αγορές από το εξωτερικό, όπως μεταδίδει το Bloomberg.
“Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε στους καταναλωτές μας ότι οι παραγγελίες τους θα φτάσουν ομαλά και έγκαιρα, επομένως αναστέλλουμε τις ηλεκτρονικές παραγγελίες από την Τουρκία προς το παρόν”, αναφέρει ο αμερικανικός κολοσσός αθλητικών παπουτσιών και ρουχων σε ανακοίνωση που δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα του στην Τουρκία.
“Συνεχίζουμε να εξετάζουμε τον αντίκτυπο των πρόσφατων αλλαγών στους τελωνειακούς κανονισμούς της Τουρκίας στην εμπειρία αγορών των καταναλωτών”, προσθέτει.
Αν και η Nike δεν διευκρίνισε ποιες αλλαγές την οδήγησαν σε αυτή την κίνηση, ένας νέος κανονισμός αυτή την εβδομάδα οδήγησε να μειωθεί το ανώτατο όριο για τη χρέωση φόρου στις ηλεκτρονικές αγορές ιδιωτών στα 30 ευρώ ($33) από 150 ευρώ προηγουμένως. Ταυτόχρονα, ο φορολογικός συντελεστής αυξήθηκε στο 30% από 20% για αγαθά που αγοράζονται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και σε 60% από 30% για αγαθά που αγοράζονται από άλλες χώρες.
Η εταιρεία συνεχίζει να πουλά τα προϊόντα της στην Τουρκία στα καταστήματα της και σε εκείνα των συνεργατών της.
Τα νέα μέτρα έχουν στόχο να μειώσουν τις “αρνητικές επιπτώσεις” στο μερίδιο αγοράς και στην απασχόληση, συμπεριλαμβανομένων των ιδιοκτητών καταστημάτων και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, καθώς και στην απώλεια συναλλάγματος, δήλωσε ο υπουργός Εμπορίου της Τουρκίας, Ομέρ Μπολάτ αυτή την εβδομάδα, σύμφωνα με το κρατικό ειδησεογραφικό πρακτορείο Anadolu.
ΠΗΓΗ: capital.gr