Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία από το Rüsselsheim μας συστήνεται ξανά ως “Νέα Opel”, παρουσιάζοντας το νέο της λογότυπο καθώς και μια καινούρια ξεχωριστή γραμματοσειρά “Opel next”.
Στόχος της εταιρείας είναι η υιοθέτηση μια ακόμα πιο μοντέρνας και τολμηρής εμφάνισης, η οποία θα «μιλά» στην καρδιά του αγοραστικού κοινού. Το λαμπερό κίτρινο neon της χαρακτηριστικής γραμμής γίνεται τώρα το ‘Opel yellow’ της ανανεωμένης εταιρικής ταυτότητας και συμβολίζει τον ηλεκτρισμό. Το χρώμα είναι ‘ενεργειακό’, αφήνει το στίγμα του και, δημιουργεί μία μοναδική ταυτότητα.
Όσον αφορά το νέο έμβλημα της Opel, αυτό θα είναι το θρυλικό “Opel Blitz” το οποίο εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο πρωτότυπο Opel GT X Experimental. Από το πρώτο εξάμηνο του 2021 η νέα εμφάνιση της μάρκας θα είναι ευδιάκριτη στα νέα Opel Crossland και Mokka. Το τελευταίο, μάλιστα, είναι το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρείας όπου παρουσιάζεται το νέο «πρόσωπο» της Opel, Vizor, και η μελλοντική σχεδιαστική φιλοσοφία του cockpit, Pure Panel.
Το νέο κεφάλαιο της Opel… χαιρέτισε σε δηλώσεις του και ο Διευθύνων Σύμβουλος Μάρκετινγκ, Πωλήσεων & Aftersales στη γερμανική εταιρεία, Xavier Duchemin:
«Έχουμε αυτοπεποίθηση, νεανική διάθεση και ανοιχτό πνεύμα. Σε αυτή τη νέα εποχή, η Opel εμπνέεται από την προοδευτική, ‘cold to cool’ γερμανική κουλτούρα και μέσα από αυτή την επιρροή αναδύεται τολμηρή, γνήσια και σύγχρονη. Αυτή είναι η έκφραση της νέας ταυτότητας της μάρκας μας και αντιπροσωπεύει απόλυτα τα νέα συναρπαστικά προϊόντα μας», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Όπως αναφέρει η εταιρεία, νέος φιλοσοφικός πυρήνας της είναι η απομάκρυνση κάθε στοιχείου που είναι περιττό ή αποσπά την προσοχή. Όσον αφορά το λογότυπο, Blitz, ο κύκλος θα είναι πιο λεπτός, ενώ το λεκτικό σήμα της μάρκας αποτελεί μία ισχυρή βάση για το λογότυπο.
H νέα γραμματοσειρά “Opel Next” χαρακτηρίζεται “απαλή, δυναμική, μοντέρνα και σαφής”, ενώ περιέχει τρεις διαφορετικές εκδόσεις: light (ελαφριοί), regular (κανονικοί) και bold (έντονοι).
«Με τα νέα στοιχεία ταυτότητας, θέλουμε να δείξουμε ότι είμαστε ξεχωριστοί, νεωτεριστές, ανοιχτοί σε νέες ιδέες και ανοιχτοί στο μέλλον» επισημαίνει, μεταξύ άλλων, ο επικεφαλής μάρκετινγκ, Patrick Fourniol.
Η νέα εμφάνιση θα εφαρμοστεί σε όλους τους τομείς – προϊόντα, πωλήσεις αλλά και στο μάρκετινγκ, ενώ θα επεκταθεί σε όλα τα κανάλια και Μέσα επικοινωνίας.