Η OpenAI και ο «κολοσσός» των εκδόσεων Condé Nast ανακοίνωσαν μια συνεργασία που θα επιτρέψει στο ChatGPT και στη μηχανή αναζήτησης SearchGPT να προβάλλουν περιεχόμενο από την Vogue, τον New Yorker, το GQ και άλλες γνωστές εκδόσεις.
Η πολυετής συμφωνία είναι η πιο πρόσφατη σε μια σειρά συμφωνιών που έχει συνάψει η OpenAI με μεγάλες εταιρείες μέσων ενημέρωσης. Η OpenAI και η Condé Nast δεν αποκάλυψαν τους οικονομικούς όρους της συμφωνίας.
Το περιεχόμενο που παράγεται από οργανισμούς μέσων ενημέρωσης είναι περιζήτητο από εταιρείες τεχνολογίας που το χρησιμοποιούν για να εκπαιδεύσουν τα μοντέλα Τεχνητής Νοημοσύνης τους, αναφέρει το BBC.
Ωστόσο, ορισμένες επιχειρήσεις μέσων ενημέρωσης, όπως οι New York Times και η Chicago Tribune, έχουν αντισταθεί σε αυτό και έχουν λάβει νομικά μέτρα για να προστατεύσουν το περιεχόμενό τους.
«Δεσμευόμαστε να συνεργαστούμε με την Condé Nast και άλλους εκδότες για να διασφαλίσουμε ότι, καθώς η Τεχνητή Νοημοσύνη παίζει μεγαλύτερο ρόλο στην ανακάλυψη και την διανομή των ειδήσεων, θα διατηρεί την ακρίβεια, την ακεραιότητα και τον σεβασμό για την ποιότητα του ρεπορτάζ», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της OpenAI Μπραντ Λάιτκαπ.
Οι ειδησεογραφικοί οργανισμοί είδαν τα επιχειρηματικά τους μοντέλα να αμφισβητούνται από την άνοδο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και άλλων ψηφιακών πλατφορμών.
«Η συνεργασία μας με το OpenAI αρχίζει να αναπληρώνει μέρος αυτών των εσόδων, επιτρέποντάς μας να συνεχίσουμε να προστατεύουμε και να επενδύουμε στη δημοσιογραφία και τις δημιουργικές μας προσπάθειες», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Condé Nast, Ρότζερ Λίντς.
Η OpenAI λάνσαρε τον περασμένο μήνα την μηχανή αναζήτηση ΑΙ SearchGPT. Σε δήλωσή της τότε, η εταιρεία ανέφερε ότι συγκέντρωνε σχόλια και πληροφορίες από τους συνεργάτες της στον κλάδο των ειδήσεων για την ανάπτυξη της νέας πλατφόρμας.
Το Time Magazine, οι Financial Times και το Associated Press έχουν επίσης συνεργαστεί με την Open AI.
Η τεχνολογία AI chatbot θεωρείται από πολλούς αναλυτές ως βασικό μέρος των μηχανών αναζήτησης στο μέλλον. Οι αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι μηχανές αναζήτησης ανταποκρίνονται στα ερωτήματα – προσφέροντας συνομιλιακές παραγράφους αντί να κατευθύνουν τους χρήστες σε συνδέσμους – έχουν προκαλέσει ανησυχια στον κλάδο της ενημέρωσης, καθώς πολλές ειδησεογραφικές εταιρείας βασίζονται στην επισκεψιμότητα.
Πέρυσι, το BBC δήλωσε ότι λαμβάνει μέτρα για να αποτρέψει τη χρήση περιεχομένου στις ιστοσελίδες του από την OpenAI και άλλες εταιρείες χωρίς άδεια και ανέφερε ότι θα διερευνήσει τις ευκαιρίες που προσφέρει η Gen AI.
Πηγή liberal.gr