Στο επίκεντρο της ανάπτυξης της Realme στα Βαλκάνια και την Τσέχια βρίσκεται η Ελλάδα, με την κινεζική εταιρεία smartphone να στοχεύει σε αύξηση των μεριδίων της στην ελληνική αγορά. Η εταιρεία που μετασχηματίζεται σκοπεύει να λανσάρει και νέες σειρές smartphone στην Ελλάδα χτυπώντας και τη low end αγορά ενώ φέρνει ξανά και τα επιτυχημένα GT Series μετά από δυο χρόνια απουσίας.
Η Realme είναι ο τέταρτος παίκτης στην ελληνική αγορά smartphone φτάνοντας το 5% το 2023, ενώ αποτελεί και το ταχύτερα αναπτυσσόμενο brand σύμφωνα με τα όσα δήλωσαν στελέχη της εταιρείας. Όπως ανέφερε στο περιθώριο της παρουσίασης της νέας σειράς realme 12 Pro 5G στην Ελλάδα, ο επικεφαλής πωλήσεων της εταιρείας για τα Βαλκάνια και την Τσεχία, Ντούσαν Τομάσεβιτς στο BD, η κινεζική εταιρεία που επαναλανσάρεται προσφέροντας μια διευρυμένη γκάμα smartphone εκτιμά πως μπορεί να φτάσει ή και να ξεπεράσει το 8% στην ελληνική αγορά το 2024. Με αφορμή την παρουσίαση των νέων συσκευών, η κινεζική Realme εξήγησε ότι τοποθετεί την Ελλάδα ψηλά στις προτεραιότητές της, έχοντας πάντα δέσμευση για «premium προϊόντα σε προσιτή τιμή».
Ο κ. Τομάσεβιτς σημείωσε πως «στην Ελλάδα καταγράφει η εταιρεία τα υψηλότερα μερίδια αγοράς στην περιοχή των Βαλκανίων και της Τσεχίας που προστέθηκε πρόσφατα» και τόνισε πως «η ελληνική αγορά αποτελεί στρατηγικής σημασίας για την εταιρεία. Κάτι που το αποδεικνύει εξάλλου και το γεγονός πως όλες οι μεγάλες παρουσιάσεις για την περιοχή των Βαλκανίων και την Τσεχία ξεκινούν από εδώ», ενώ σημείωσε πως η εταιρεία θέλει να αυξήσει περαιτέρω το αποτύπωμά της στην Ελλάδα.
Στο πλαίσιο αυτό και η εταιρεία προτίθεται τον Μάιο ή Ιούνιο να επαναφέρει τη σειρά GT Series μετά από δυο χρόνια απουσίας στην ελληνική αγορά, με τον κ. Τομάσεβιτς να αναφέρει πως όταν είχε έρθει αυτή η σειρά στην Ελλάδα είχε σημειώσει τις υψηλότερες πωλήσεις στην περιοχή και εκτιμά πως θα επαναληφθεί η επιτυχία του παρελθόντος. Τον Απρίλιο η Realme πρόκειται να λανσάρει και τη σειρά Note που θα αποτελέσει την πολύ φθηνή σειρά smartphone της εταιρείας, με τον Country Manager της Realme Greece Μπάμπη Δημόπουλο να αναφέρει ότι με τη σειρά αυτή η εταιρεία εκτιμά πως θα κερδίσει περισσότερους χρήστες και θα αυξήσει τα μερίδια αγοράς της.
Ο κ. Δημόπουλος υπογράμμισε πως ο Έλληνας καταναλωτής έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια και καθώς εξοικειώνεται περισσότερο με την τεχνολογία, αυξάνει και τις απαιτήσεις του από μια συσκευή, ενώ επισήμανε το γεγονός πως στην Ελλάδα ο κύκλος ζωής μιας συσκευής παραμένει κάτω από 4 χρόνια παρά του ότι στην ευρύτερη περιοχή της εταιρείας η χρήση των κινητών έχει ξεπεράσει το όριο των τεσσάρων ετών. «Είναι πιο σταθερή η ελληνική αγορά στον χρόνο που διατηρούν τις συσκευές τους, και έχει αυξηθεί ελαφρώς το ποσό που ξοδεύουν για νέα smartphones», ενώ δήλωσε πως «η realme βλέπει πολύ σοβαρά την Ελλάδα, καθώς η εξέλιξη εδώ είναι σε επίπεδα που σε άλλες χώρες χρειάστηκαν 4-5 χρόνια. Σε δύο χρόνια ανεβήκαμε πάρα πολύ και η εταιρεία έχει αγαπήσει τον Έλληνα καταναλωτή και θέλει να επενδύσει πάνω του».
Επενδύει για να αυξήσει το αποτύπωμά της στην αγορά
Ο κ. Τομάσεβιτς σημείωσε πως «θέλουμε να προσφέρουμε κάθε χρόνο και κάτι νέο. Πέρυσι ήταν με την διευρυμένη μνήμη, φέτος είναι μια καλύτερη κάμερα. Είπαμε τον περασμένο χρόνο ότι θα φέρουμε περισσότερες επιλογές για τους πελάτες και επικεντρωνόμαστε σε αυτό και προσπαθώντας να βελτιωθούμε και όχι να συγκριθούμε με τους ανταγωνιστές μας», ενώ επισήμανε τον στόχο της εταιρείας να γίνει η κορυφαία επιλογή μεταξύ των νεανικών κοινών, υπγοραμμίζοντας ότι το 2023 η Realme πούλησε στην παγκόσμια αγορά περισσότερα από 200 εκατ. smartphones.
Τόνισε πως «η Realme βρίσκεται μέσα στις 10 πιο γνωστές εταιρείες παγκοσμίως ενώ το 2024 έχει όραμα να βρεθεί στην κορυφαία 5άδα». H Realme, έχει εξελιχθεί σε ένα από τα πέντε κορυφαία smartphone brands σε 30 αγορές παγκοσμίως μέσα σε μόλις τρία χρόνια, έχοντας σαν όπλο το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο που διαθέτει μια ποικιλία από smartphones και lifestyle συσκευές τεχνολογίας,
Έχει παρουσία σε 61 αγορές παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, της Νοτιοανατολικής Ασίας, της Νότιας Ασίας, της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής, της Λατινικής Αμερικής και της Αφρικής, και έχει μια παγκόσμια βάση χρηστών άνω των 140 εκατομμυρίων.
Με όραμα να γίνει μια από τις κορυφαίες 5 παγκόσμιες μάρκες, η Realme ανακοίνωσε αύξηση των επενδύσεων σε έρευνα και ανάπτυξη κατά 470% το 2024. Η εταιρεία στρέφεται πλέον στην μακροπρόθεσμη, υψηλής ποιότητας ανάπτυξη, ενσωματώνοντας τη δέσμευσή της να ξεπεράσει τα όρια και να επαναπροσδιορίσει τις εμπειρίες των mainstream smartphones.
ΠΗΓΗ: businessdaily.gr