Η Revolut, η fintech με πάνω από 45 εκατομμύρια πελάτες σε όλο τον κόσμο, ανακοίνωσε σήμερα ότι ενισχύει την ανάπτυξη της επιχειρηματικής τραπεζικής, καθώς τα παγκόσμια ετήσια έσοδα στον τομέα του B2B, συγκεκριμένα στο Revolut Business, ξεπέρασαν τα 500 εκατ. δολάρια. Στην Ελλάδα, ο μηνιαίος όγκος των διεκπεραιωμένων συναλλαγών έφτασε τα 142 εκατομμύρια ευρώ.
Τα νέα αυτά έρχονται ως μια ακόμα εξέλιξη στη γενική τάση επέκτασης της Revolut, καθώς συνεχίζει να επεκτείνει την παρουσία της σε παγκόσμιο επίπεδο με την κυκλοφορία του Revolut Business στη Σιγκαπούρη, προς όφελος των παγκόσμιων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στη χώρα και εισάγοντας μια τραπεζική λύση που βασίζεται στην τεχνολογία, σε μια αγορά που δεν εξυπηρετείται επαρκώς από τις παραδοσιακές τράπεζες. Με την κίνηση αυτή, ο συνολικός αριθμός των αγορών στις οποίες δραστηριοποιείται το Revolut Business ανέρχεται στις 40. Η ταχεία ανάπτυξη αναμένεται να συνεχιστεί, καθώς το Revolut Business ενσωματώνει πάνω από 20.000 επιχειρήσεις κάθε μήνα, πολλές από τις οποίες προστίθενται στη λίστα με τις εκατοντάδες χιλιάδες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται ενεργά σε μηνιαία βάση.
Παράλληλα, η Revolut εγκαινίασε σήμερα το Revolut BillPay για να ανταποκριθεί περαιτέρω στην αυξανόμενη ζήτηση για τη βελτίωση των τραπεζικών υπηρεσιών για επιχειρήσεις. Εξοπλισμένο με τα σημαντικότερα λογιστικά προγράμματα και λογισμικά, συμπεριλαμβανομένων των QuickBooks, Xero και FreeAgent, το Revolut BillPay έχει σχεδιαστεί για να εξοικονομεί χρόνο στη διαχείριση και πληρωμή λογαριασμών σε προμηθευτές και σε πάνω από 150 προορισμούς, με λίγα μόνο κλικ. Οι επιχειρήσεις μπορούν να ελαχιστοποιήσουν τις μη αυτόματες ενέργειες, να επωφεληθούν από τους ελέγχους δαπανών και την εφαρμογή κανόνων έγκρισης. Έτσι, αποκτούν την πλήρη εποπτεία των λειτουργιών τους χωρίς να αναλώνονται σε χρονοβόρες ενέργειες.
Η πλατφόρμα εστιάζει με καινοτομίες σε 3 βασικούς τομείς:
Banking: Το Revolut Business βοηθά τις επιχειρήσεις να εισέλθουν σε νέες αγορές και στην εξοικονόμηση πόρων καθώς μεταφέρουν χρήματα σε πάνω από 150 χώρες. Μέσα στη χρονιά που διανύουμε εισήγαγε τοπικά IBAN σε διάφορες ευρωπαϊκές αγορές, κάνοντας τις τοπικές πληρωμές ακόμη πιο εύκολες, και θα συνεχίσει να αναπτύσσει όλο και περισσότερες ενσωματώσεις και τύπους πληρωμών στην εκάστοτε αγορά.
Πληρωμές: Το Revolut Business παρουσίασε τη λειτουργία ‘Push-to-Card’, έναν απλό τρόπο για να πληρώνουν οι επιχειρήσεις τους πελάτες και τους συνεργάτες τους οπουδήποτε στον κόσμο και σε ελάχιστα λεπτά — με υποστήριξη σε 78 χώρες και πάνω από 50 τοπικά νομίσματα. Το μόνο που χρειάζεται η επιχείρηση είναι ο αριθμός της κάρτας (και το όνομα), ενώ οι χρήστες επωφελούνται αυτόματα από τις συναλλαγματικές ισοτιμίες της Revolut για διεθνείς πληρωμές.
Acquiring: Οι έμποροι ανά τον κόσμο χρησιμοποιούν το Revolut Pay για να δέχονται πληρωμές. Στη λίστα περιλαμβάνοντα σημαντικοί πελάτες όπως η Aer Lingus, η Kiwi, η French Connection και η Dermalogica. Για να συνεχίσει να ανταποκρίνεται στην αυξανόμενη ζήτηση, η Revolut θα συνεχίσει να αυξάνει τις επιλογές αποδοχής πληρωμών με το λανσάρισμα ενός τερματικού πληρωμών για μεγαλύτερες επιχειρήσεις.
Ο James Gibson, Επικεφαλής του Revolut Business δήλωσε: «Διαμορφωμένο από την εμπειρία μας στην εξυπηρέτηση εκατομμυρίων πελατών λιανικής, το Revolut Business αναπτύσσεται με εξαιρετικά γρήγορο ρυθμό. Τον τελευταίο χρόνο, κάναμε τεράστια βήματα προς την αποστολή μας να γίνουμε το νούμερο ένα σύστημα αυτοματοποίησης χρηματοοικονομικών για επιχειρήσεις και πρόσφατα φέραμε το προϊόν στη Σιγκαπούρη. Με την υποστήριξη ενός σημαντικού και αυξανόμενου αριθμού πελατών πίσω μας, ενισχύσαμε σημαντικά τη δραστηριότητά μας στον B2B τομέα και είμαστε έτοιμοι να φέρουμε την επανάσταση στις τραπεζικές συναλλαγές για ακόμη περισσότερες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο».
Από την κυκλοφορία του το 2017, το Revolut Business συνεχίζει να καινοτομεί με πληθώρα εργαλείων και λειτουργιών, που ανταποκρίνονται στις ολοένα και αυξανόμενες ανάγκες των επιχειρήσεων, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα μας για όλες τις χρηματοοικονομικές τους ανάγκες.