Tο 2019 η ΔΕΗ ήταν σε κακή κατάσταση λόγω αποφάσεων του παρελθόντος και καθυστέρησης της ενεργειακής μετάβασης. Ωστόσο αναπτύξαμε στρατηγική τριών πυλώνων που περιλάμβανε την απανθρακοποίηση, την ψηφιοποίηση και την πελατοκεντρική φιλοσοφία, ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ Γ. Στάσσης μιλώντας στο podcast Redefining Energy της Eurelectric. O ίδιος πρόσθεσε ότι από το 2019 είχαμε σημαντική βελτίωση των μεγεθών της εταιρείας η οποία κάθε χρόνο γινόταν και πιο ισχυρή.
Το turnaround συνδυάστηκε με την ενεργειακή μετάβαση, με τη ΔΕΗ να έχει ήδη χάσει το πρώτο τρένο των ΑΠΕ, ωστόσο πλέον η εταιρεία δίνει έμφαση στην ανάπτυξη της πράσινης ενέργειας. Ανέφερε το παράδειγμα των ορυχείων τα οποία συνδυάζουν πολλά πλεονεκτήματα για την ανάπτυξη φωτοβολταϊκών όπως η μεγάλη έκταση αλλά και η ύπαρξη υποδομών διασύνδεσης. Υπάρχουν πολλές δυνατότητες αρκεί να ληφθεί η απόφαση ανέφερε.
Για την εξαγορά της Enel Romania ο κ. Στάσσης ανέφερε ότι ήταν ξεκάθαρο από την αρχή ότι βρισκόμαστε σε μια ενιαία διασυνδεδεμένη αγορά και άρα η ΔΕΗ έπρεπε να μεγαλώσει την φυσική της παρουσία και σε άλλες αγορές. Όταν η εταιρεία εξυγιάνθηκε και αυτό κατέστη εφικτό βρέθηκε η ευκαιρία της Ρουμανίας η οποία αποκτήθηκε σε πολύ καλή αποτίμηση. Η Ρουμανία ως χώρα είναι πολύ ελκυστική πρόσθεσε υπογραμμίζοντας ότι η ΔΕΗ εστιάζει στην Νοτιοανατολική Ευρώπη και σε χώρες όπου υπάρχουν διασυνδέσεις γιατί εκεί μπορούν να υπάρξουν συνέργειες δραστηριοτήτων
Τέλος ο κ. Στάσσης αναφέρθηκε στη Β. Αφρική τονίζοντας ότι υπάρχουν ευκαιρίες στην περιοχή για την ανάπτυξη ΑΠΕ οι οποίες γίνονται ακόμη πιο επίκαιρες με τις διασυνδέσεις που θα γίνουν ενώ ιδιαίτερη μνεία έκανε και στην ψηφιακή στρατηγική της ΔΕΗ, η οποία έφτασε να γίνει περιφερειακός πρωταθλητής στην περιοχή μας.
Πηγή capital.gr