Ενώ η Fraport με δακρύβρεχτα κείμενα γνωστοποιούσε την πρόθεσή της να διεκδικήσει από το Δημόσιο ποσό ύψους 70 εκατ. ευρώ για την κακή κατάσταση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων που παρέλαβε, τελικά φαίνεται πως κάνει… χρυσές δουλειές.
Στο Rizopoulos Post έχουμε αναφερθεί αρκετές φορές στην εν λόγω επένδυση, τα πολιτικά της χαρακτηριστικά όπως και το πρωτοφανές αίτημα της εταιρείας για αποζημίωση, σαν να μην ήξερε τι παραλάμβανε.
Όπως μεταδίδουν το Reuters και η Deutsche Welle η Fraport Greece συνέβαλε με περίπου 180 εκατομμύρια στην αύξηση του τζίρου της εταιρίας, ο οποίος αυξήθηκε κατά 13,7% στα 2,2 δισεκ. ευρώ. Και αυτό αφορά μόνον το διάστημα μεταξύ Απριλίου -οπότε και παραχωρήθηκαν τα αεροδρόμια- και Σεπτεμβρίου. Συνολικά τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια στην Ελλάδα απέφεραν κέρδη ύψους 106 εκατομμυρίων ευρώ προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων, αριθμός που αντιστοιχεί στο 1/8 περίπου των συνολικών εσόδων (EBITDA) της επιχείρησης ύψους 808 εκατομμυρίων ευρώ.
Ικανοποιημένη η διοίκηση
Άκρως ικανοποιημένος εμφανίστηκε ο επικεφαλής της Fraport Στέφαν Σούλτε, τονίζοντας ότι η κερδοφορία των αεροδρομίων που διαχειρίζεται η εταιρία στο εξωτερικό συνέβαλε σε σημαντικό βαθμό στο συνολικό αποτέλεσμα. Ο ίδιος εκτίμησε ότι κατά τους πρώτους εννέα μήνες του έτους η εταιρία βρίσκεται εντός του προκαθορισμένου πλαισίου για να πετύχει τους ετήσιους στόχους της. Ο συνολικός τζίρος της Fraport το 2017 αναμένεται να κινηθεί στα 2,9 δισεκ. ευρώ.
Εξίσου ικανοποιητικά εξελίσσεται και η κίνηση στην έδρα της Fraport, τη Φρανκφούρτη. Για το 2017 η εταιρία υπολογίζει σε αύξηση του αριθμού των επιβατών κατά 5%. Από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους το μεγαλύτερο γερμανικό αεροδρόμιο μέτρησε περίπου 48,9 εκατομμύρια επιβάτες, ένας αριθμός αυξημένος κατά 4,6% σε σχέση με πέρσι, που συνιστά την ίδια ώρα νέο ρεκόρ επιβατικής κίνησης. Ο αυξημένος αριθμός των επιβατών απέφερε στη Fraport και υψηλότερα κέρδη από το λιανικό εμπόριο στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης.