Συνεχίζουν να αποφεύγουν την ταλαιπωρία και τις καθυστερήσεις οι πολίτες που θέλουν να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ, εκμεταλλευόμενοι τη διαδικασία των ηλεκτρονικών ραντεβού που τους «έλυσε τα χέρια».
Μερικούς μήνες πριν, το μέτρο των ηλεκτρονικών ραντεβού για τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ μονιμοποιήθηκε και απάλλαξε τους πολίτες από τις καθυστερήσεις και την ταλαιπωρία. Οι υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ έχουν βάλει τέλος στις μεγάλες ουρές αναμονής και στη γραφειοκρατική διαδικασία με τις οποίες έρχονταν αντιμέτωποι οι πολίτες.
Είναι ενδεικτικό της μεγάλης αποδοχής του μέτρου το γεγονός ότι μέσα στο 2021 οι χρήστες που έκλεισαν ηλεκτρονικά το ραντεβού τους με τις υπηρεσίες του φορέα έφτασαν τους 1.082.324. διαδικασία των ηλεκτρονικών ραντεβού συνεχίζεται, με τις εξαιρέσεις που εξυπηρετούνται από τα υποκαταστήματα του ΕΦΚΑ να είναι οι εξής δυο:
Σε έκτακτες και επείγουσες περιπτώσεις κατά την κρίση του επικεφαλής της μονάδας,
Εφόσον αυτό είναι δυνατόν με βάση τα πραγματικά δεδομένα κατά την ώρα προσέλευσης του πολίτη και εφόσον δεν υπάρχουν κλεισμένα ραντεβού εκείνη την ώρα.
Η διαδικασία για το ηλεκτρονικό ραντεβού
Οι συναλλασσόμενοι μπορούν μέσω της εθνικής δικτυακής πύλης (gov.gr) ή του δικτυακού τόπου της υπηρεσίας του e-ΕΦΚΑ www.efka.gov.gr/rv, να εισέλθουν με τους κωδικούς Taxis στην υπηρεσία των ηλεκτρονικών ραντεβού. Με απλά βήματα επιλέγουν την υπηρεσία και το τμήμα που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν και κλείνουν αυτόματα το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού. Την ημέρα του ραντεβού αρκεί να προσέλθουν λίγα μόνο λεπτά νωρίτερα και να εξυπηρετηθούν άμεσα και με ασφάλεια.