Σύμφωνα με τον αρχηγό της αστυνομίας της Μόρμπι, πάνω από 130 άνθρωποι διασώθηκαν.
Η γέφυρα στον ποταμό Ματσού, που διαπερνά τη Μόρμπι, περίπου 200 χιλιόμετρα δυτικά από την Αχμενταμπάντ, τη μεγαλύτερη πόλη της πολιτείας Γκουτζαράτ, κατασκευάστηκε την περίοδο της βρετανικής αποικιοκρατίας. Μόλις είχε ανοίξει ξανά για το κοινό έπειτα από πολύμηνες εργασίες συντήρησης.
«Οι άνθρωποι έπεσαν ο ένας πάνω στον άλλον όταν υποχώρησε η γέφυρα. Είχαν συγκεντρωθεί για τις τελετές του φεστιβάλ Ντιβάλι (σ.σ. «του φωτός»). Υπάρχουν πολλές γυναίκες και παιδιά ανάμεσα στα θύματα», αφηγήθηκε αυτόπτης μάρτυρας σε ινδικό μέσο ενημέρωσης.
Δύτες και στρατιωτικοί στις διασωστικές επιχειρήσεις
Η κρεμαστή γέφυρα, μήκους 233 μέτρων, κατασκευάστηκε το 1880, με υλικά που μεταφέρθηκαν στην Γκουτζαράτ από την Αγγλία, σημειώνουν ινδικά ΜΜΕ. Κατά πληροφορίες που μεταδόθηκαν από το τηλεοπτικό δίκτυο NDTV, άνοιξε ξανά για το κοινό την περασμένη Τετάρτη, έπειτα από επτά μήνες εργασιών συντήρησης, χωρίς να έχει εκδοθεί πιστοποιητικό ασφαλείας από τις αρχές.
Στην επιχείρηση διάσωσης συμμετέχουν δύτες, πλεούμενα και δεκάδες άνδρες του στρατού.
Τα δυστυχήματα σε πεπαλαιωμένες και ανεπαρκώς συντηρημένες υποδομές είναι συχνές στην Ινδία, ειδικά σε γέφυρες.
Το 2016, η κατάρρευση υπερυψωμένης πεζογέφυρας πάνω από κατάμεστο δρόμο στην πόλη Κολκάτα (ανατολικά) στοίχισε τη ζωή σε τουλάχιστον 26 ανθρώπους.
Το 2011, τουλάχιστον 32 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους όταν κατέρρευσε η γέφυρα πάνω στην οποία βρίσκονταν, και τότε κατά τη διάρκεια θρησκευτικής γιορτής, στη βορειοανατολική Ινδία, περίπου 30 χιλιόμετρα από την πόλη Νταρτζίλινγκ.
Προτού κλείσει μια εβδομάδα, άλλοι περίπου 30 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στην κατάρρευση πεζογέφυρας που συνέδεε τις δύο όχθες ποταμού στην πολιτεία Αρουνάτσαλ Πραντές (βορειοανατολικά).
Το 2006, τουλάχιστον 34 άνθρωποι σκοτώθηκαν όταν κατέρρευσε γέφυρα, κατασκευασμένη 150 χρόνια νωρίτερα, πάνω σε επιβατικό τρένο-εξπρές σε σταθμό στην πολιτεία Μπιχάρ (ανατολικά).