Tο Instagram εδώ και αρκετό καιρό, έχει πάρει την απόφαση να φέρει στην αγορά του marketing μια ολοκαίνουργια λειτουργία που ακούει στο όνομα “Save Draft”.
Αρχικά, η διάθεση της συγκεκριμένης λειτουργίας απευθύνθηκε σε κάπως περιορισμένο αριθμό χρηστών, κατά τη διάρκεια του Ιουλίου. Από τις αρχές του Αυγούστου, το Instagram, λαμβάνοντας θετικό feedback, αποφάσισε να επεκτείνει τη διάθεση του εργαλείου αυτού σε όλο και μεγαλύτερο αριθμό χρηστών.
H πλατφόρμα πλέον παρουσιάζει δημόσια, την ολοκαίνουργια λειτουργία του Save Draft, η οποία θα αποτελέσει προνόμιο για κάθε ένα χρήστη του Instagram. Ως εναρκτήρια ημερομηνία μαζικής προώθησης σημειώθηκε η 20η Σεπτεμβρίου.
Μόλις η αναγραφόμενη διαδικασία ολοκληρωθεί με επιτυχία, αυτόματα θα κάνει την εμφάνισή της η επιλογή του Draft κάτω από το “My Photo Stream” στις φωτογραφίες. Επιπρόσθετα, το Instagram έρχεται να προσθέσει ακόμα μια νέα επιλογή στο κομμάτι του πρόχειρου. Πρακτικό και εύχρηστο, το “Manage”, δίνει εύκολα και γρήγορα τη δυνατότητα σε κάθε χρήστη να διαχειριστεί κατάλληλα οποιαδήποτε ανολοκλήρωτη δουλειά.
Η νέα προσθήκη του Instagram, δίνει τη δυνατότητα σε όλους, να ενσωματώσουν όλο και περισσότερα στοιχεία στην προκείμενη ανάρτηση, παίρνοντας τον χρόνο τους και δημιουργώντας ένα σχεδόν τέλειο post με ηρεμία και σιγουριά. Tο μεγαλύτερο κέρδος, όμως, προορίζεται περισσότερο για τα Brands και Agencies, παρά για την ιδιωτική, προσωπική χρήση.
Παράλληλα, ας μην ξεχνάμε την ύπαρξη των New Business Analytics Tools του Instagram, τα οποίο προμηθεύουν τον χρήστη με τα απαραίτητα και αναγκαία στατιστικά στοιχεία, αναφορικά τόσο με την χρονική στιγμή, όσο και με τη γεωγραφική τοποθεσία, κατά τις οποίες το κοινό της σελίδας εμφανίζεται περισσότερο ενεργό.
Εν κατακλείδι, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη τα πλεονεκτήματα, τα οποία προσφέρονται μέσω των εξελιγμένων προσθηκών του Instagram, δίνεται άμεσα η δυνατότητα στα brands να βελτιώσουν κατά πολύ την απόδοσή τους.