Όλες οι επιχειρήσεις έχουν σκοπό τις πωλήσεις και την αύξηση τους. Για να το πετύχουν αυτό πρέπει να έχουν 2 ειδών στρατηγικές.
Η πρώτη είναι να ικανοποιούν τους πελάτες που ήδη αγοράζουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους. Το γεγονός ότι σας έχουν εμπιστευτεί μια φορά δε σημαίνει ότι θα πάψετε να ενδιαφέρεστε για τις ανάγκες τους. Αντίθετα θα πρέπει να έχετε σα στόχο να κάνουν σύντομα μια επαναληπτική αγορά.
Η δεύτερη στρατηγική είναι να προσελκύσετε νέους πελάτες ώστε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και να καλύψετε τυχόν πτώση τζίρου από παλιούς πελάτες που έπαψαν να αγοράζουν από εσάς.
Για να μπορέσετε να εφαρμόσετε τις 2 παραπάνω στρατηγικές θα πρέπει να αυξήσετε τους τρόπους που προωθείτε τα προϊόντα ή υπηρεσίες σας. Σήμερα το 64% των Ελλήνων έχουν σύνδεση internet (στοιχεία Δεκέμβριος 2016), κάνουν τις αγορές τους μέσω διαδικτύου, είτε από τον υπολογιστή του σπιτιού τους ή του γραφείου τους ή το smartphone. Αυτό το κοινό είναι οι μελλοντικοί πελάτες μιας επιχείρησης μια και η τάση είναι να κάνουν έρευνα αγοράς στο Internet.
To Internet Marketing δίνει στις επιχειρήσεις τα μέσα για να προστατέψουν αρχικά το πελατολόγιο τους από τον ανταγωνισμό και σε δεύτερο χρόνο να το αυξήσουν πάντα με μετρήσιμες και αξιόπιστες μεθόδους στις οποίες θα αναφερθούμε παρακάτω με μερικά παραδείγματα.
Τα Social Media μας δίνουν ταχύτητα και αμεσότητα στην επικοινωνία με το χρήστη, ειδικότερα το Facebook όπου με ένα Post ή διαγωνισμό μπορούμε να προσελκύσουμε πιθανούς πελάτες σε περιόδους όπου οι πωλήσεις μας είναι χαμηλές ή θέλουμε να ‘ξεφορτωθούμε’ εμπόρευμα που μας έχει μείνει, ή απλά να κάνουμε γνωστή την επιχείρηση μας σε ευρύτερο κοινό.
(παράδειγμα διαγωνισμού στο Facebook)
Οι καμπάνιες Google Adwords (Search, Display και Remarketing) είναι ένας τρόπος για να αυξήσετε άμεσα την επισκεψιμότητα του e–shop ή της ιστοσελίδας της επιχείρησης σας. Αυτός είναι πιθανότατα ο ταχύτερος τρόπος προώθησης της επιχείρησής σας. Θα χρειαστεί να καταρτίσετε τον προϋπολογισμό σας προσεχτικά και να διασφαλίσετε ότι θα αντλήσετε το μέγιστο δυνατό κέρδος από κάθε πληρωμένη διαφήμιση.