Πάτρα 11 Σεπτέμβρη 2014
ΠΡΟΣ: ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ & ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ
Κύριοι
Αποφάσισα να απευθυνθώ σε εσάς, μήπως μπορέσω και βγάλω άκρη (αν και δεν το νομίζω), σχετικά με ένα πρόβλημα που έχω με μία σύνδεση σταθερής τηλεφωνίας.
Είμαι χρόνια συνδρομητής στον ΟΤΕ χωρίς μέχρι σήμερα να αντιμετωπίσω κανένα πρόβλημα. Το τηλέφωνό μου είναι το 26103***** και είναι στο όνομα της συζύγου μου *********ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ. Οι υπηρεσίες που μου παρέχονταν είναι απεριόριστη χρήση σταθερών και υπεραστικών κλήσεων, γραμμή INTERNET και πλήρες πακέτο OTE TV. Για όλα τα παραπάνω πλήρωνα κάθε μήνα το ποσό των 65,00€ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ).
Στις 15.07.14 με πήραν τηλέφωνο από τη FORTHNET και μου έκαναν μια δελεαστική προσφορά η οποία περιελάμβανε απεριόριστη χρήση σταθερών και υπεραστικών κλήσεων, INTERNET, απεριόριστη χρήση σε 50 χώρες του εξωτερικού, και το πλήρες πακέτο της NOVA. Για όλα τα παραπάνω η χρέωση θα ήταν 49,90€ το μήνα (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ) και για τους 2 πρώτους μήνες η χρέωση θα ήταν 29.90 €.
Η προσφορά μου φάνηκε δελεαστική και έτσι τηλεφωνικά συμφώνησα μαζί τους.
Αμέσως μου έστειλαν με COURIER την αίτηση την οποία υπέγραψα και στις 21.07.14 την έστειλα πίσω.
Στις 30.07.14 μου έστειλαν SMS στο κινητό μου από τη FORTHNET και με ενημέρωναν ότι η αίτησή μου καταχωρήθηκε επιτυχώς.
Στις 31.07.14 μου έστειλαν SMS στο κινητό μου από τη FORTHNET και με ενημέρωναν ότι η πιθανή ημερομηνία ενεργοποίησης είναι η 11.08.14.
Στις 05.08.14 μου έστειλαν SMS στο κινητό μου από τη FORTHNET και με ενημέρωναν ότι η πιθανή ημερομηνία ενεργοποίησης είναι η 14.08.14.
Στις 06.08.14 έφτασε με COURIER το πακέτο με τον εξοπλισμό για τη σύνδεση με τη NOVA.
Στις 11.08.14 με πήραν από τον ΟΤΕ τηλέφωνο και μου έκαναν μια δελεαστική προσφορά, η οποία μου παρείχε τις προηγούμενες υπηρεσίες που είχα και στο παρελθόν και επιπλέον μια δωροεπιταγή των 100.00€ για αγορά προϊόντων από τον ΓΕΡΜΑΝΟ με συνολικό μηνιαίο κόστος τα 35.00€ το μήνα (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ) αντί των 65.00€ που πλήρωνα μέχρι σήμερα. Αφού τους ενημέρωσα ότι έχω υπογράψει συμβόλαιο με άλλη εταιρεία, τους ρώτησα τι έπρεπε να κάνω και μου είπαν να πάω σε ένα κατάστημα της FORTHNET και να ακυρώσω το προηγούμενο αίτημά μου.
Πράγματι στις 13.08.14 πήγα όπως μου είπαν στο κατάστημα της FORTHNET στην Πάτρα και ακύρωσα την προηγούμενη αίτησή μου.
ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΟΥ.
Την ίδια ημέρα με ενημέρωσαν με SMS ότι η αίτηση ακύρωσης της φορητότητας υποβλήθηκε σήμερα με μοναδικό αριθμό αναφοράς 1-7522697262.
Εντελώς ξαφνικά την επόμενη ημέρα, δηλαδή στις 14.08.14 διακόπηκε η τηλεφωνική μου σύνδεση καθώς και το INTERNET. Αμέσως πήρα τηλέφωνο στο 18345 και αφού τους στόλισα με διάφορα «κοσμητικά» επίθετα και τους εξήγησα ότι στο σπίτι υπάρχει μικρό παιδί και δεν μπορούν να με αφήσουν τον Δεκαπενταύγουστο χωρίς τηλέφωνο, ως δια μαγείας σε 1 ώρα η τηλεφωνική σύνδεση αποκαταστάθηκε χωρίς φυσικά να έχω INTERNET.
Μόλις πέρασε το τριήμερο των αργιών, στις 18.08.14 πήρα τηλέφωνο στον ΟΤΕ για να δώσω βλάβη για το INTERNET. Το ίδιο έγινε και τις επόμενες ημέρες χωρίς όμως να μπορέσει να με βοηθήσει κανένας. Στις 21.08.14 και αφού είχα απελπιστεί, κάποιος από το 13888 μου είπε ότι το πρόβλημα ήταν ότι η γραμμή δεν ανήκε στον ΟΤΕ αλλά στη FORTHNET. Έτσι πήγα στο κατάστημα της FORTHNET στην Πάτρα όπου με διαβεβαίωσαν ότι το τηλέφωνο ανήκε στον ΟΤΕ. Έφυγα ήσυχος και πήγα στον ΟΤΕ όπου και εκεί με διαβεβαίωσαν το ίδιο. Την επόμενη ημέρα έδωσα πάλι βλάβη στον ΟΤΕ στο 13888, όπου πλέον μόλις πληκτρολογούσα τον αριθμό του τηλεφώνου μου, μου απαντούσε υπολογιστής ότι το αίτημά μου καταχωρήθηκε.
Απελπισμένος και αγχωμένος γιατί η σύζυγός μου δουλεύει από το σπίτι και χρησιμοποιεί κατά κόρον το INTERNET αποφάσισα να κάνω σύνδεση INTERNET ON THE GO από την COSMOTE προκειμένου να εξυπηρετηθώ. Υπόψη ότι η συγκεκριμένη σύνδεση είναι πανάκριβη.
Στις 22.08.14 δέχθηκε τηλεφώνημα από τη FORTHNET η οποία με ενημέρωνε ότι από τις 14.08.14 ανήκω σε αυτούς και ότι αν ήθελα να αλλάξω εταιρεία έπρεπε να κάνω νέα αίτηση στον ΟΤΕ για να μεταφερθεί η γραμμή μου.
ΤΟ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΙΣ 13.08.14 ΕΚΑΝΑ ΑΙΤΗΣΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗ FORTHNET ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ «ΚΥΡΙΟΙ» ΣΤΙΣ 14.08.14 ΜΕ ΣΥΝΕΔΕΣΑΝ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥΣ.
Τέλος πάντων αφού ξαναπήρα τηλέφωνο στον ΟΤΕ μου είπαν να στείλω αίτηση εκ νέου για να ζητήσουμε το νούμερο πίσω. Αυτό έγινε στις 29.08.14 και από τότε ενώ έχουν περάσει 13 ολόκληρες ημέρες ακόμα περιμένω, χωρίς INTERNET, μόνο με μία σύνδεση INTERNET ON THE GO από την οποία έχω ξεπουληθεί.
Όλα τα παραπάνω σας τα γράφω όχι γιατί περιμένω να βρεθεί κάποια λύση, αλλά απλώς για την ιστορία, για να ενημερωθείτε και εσείς για αυτό το αίσχος που λέγεται «ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΤΑΘΕΡΗΣ & ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ». Εξάλλου το δίκιο μου θα το βρω μόνο μέσω δικηγόρου, στον οποίο σκοπεύω να αποταθώ. Επίσης ένας άλλος τρόπος τουλάχιστον ηθικής ικανοποίησης είναι το κράξιμο που θα τους κάνω στο INTERNET, σε διάφορα BLOGS όπου θα δημοσιεύσω την ιστορία μου.
ΑΙΣΧΟΣ, ΑΙΣΧΟΣ, ΑΙΣΧΟΣ.
ΥΓ: 1. Αν αποφασίσετε να μου απαντήσετε, σας παρακαλώ να το κάνετε μέσω email, γιατί αν μου στείλετε αλληλογραφία θα χαθεί, εκτός και αν τη στείλετε με το παραδοσιακό ταχυδρομείο, το οποίο ας αργεί 1 ημέρα παραπάνω, αλλά τουλάχιστον έρχεται. Σας το λέω από εμπειρία. Οι λογαριασμοί της ΔΕΗ, του ΟΤΕ κλπ έρχονται πάντα, ενώ αντιθέτως οι λογαριασμοί της WIND και της VODAFON που στέλνονται με την ACS δεν έρχονται ποτέ τον τελευταίο χρόνο. Πάντα πληρώνω στα καταστήματα τους.
- Για να το διασκεδάσουμε και λίγο, χθες 10.09.14 που επισκέφτηκα κατάστημα της COSMOTE και τους ρώτησα για την σταθερή σύνδεσή μου, μου απάντησαν ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και ότι ανήκω στον ΟΤΕ εδώ και αρκετά χρόνια !!!!!!!!!!
ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
*******
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ Μετά τιμής
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
- ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Χ. ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ
- ΟΤΕ Α.Ε.
- FORTHNET