Σύμφωνα με όσα κατήγγειλε στο “RP” αναγνώστριά μας (τα πλήρη στοιχεία της είναι στη διάθεσή μας) τις τελευταίες ημέρες παρατήρησε ένα εξωφρενικό γεγονός στο λογαριασμό που διατηρεί στην Τράπεζα Πειραιώς.
Συγκεκριμένα, την περασμένη Παρασκευή 3.3 πραγματοποίησε ηλεκτρονική αγορά αεροπορικού εισιτηρίου. Στη συνέχεια διαπίστωσε πως ο λογαριασμός της είχε χρεωθεί δύο φορές με το αντίτιμο του εισητηρίου. Αρχικά, πίστεψε πως είναι πρόβλημα της αεροπορικής εταιρείας και προσπάθησε να έρθει σε επαφή μαζί τους για να το επιλύσει. Ωστόσο, την Δευτέρα 6.3 πραγματοποιώντας αγορές από σούπερ μάρκετ με τη χρήση της χρεωστικής κάρτας που είναι συνδεδεμένη με το λογαριασμό της και παρατήρησε εκ νέου το ίδιο φαινόμενο. Το ποσό της αγοράς χρεώθηκε δύο φορές.
Η καταγγέλλουσα το μεσημέρι της Τρίτης συνομίλησε με διευθυντή υποκαταστήματος της Τρ. Πειραιώς ο οποίος δήλωσε άγνοια και μόνο μετά από έντονη πίεση και συνομιλώντας με τις κεντρικές υπηρεσίες της τράπεζας παραδέχθηκε πως «εδώ και μια ώρα γνωρίζουν το πρόβλημα».
Το ίδιο πρόβλημα σύμφωνα με την αναγνώστριά μας αντιμετώπισαν κι άλλοι συνάδελφοί της, καθώς ο λογαριασμός της μισθοδοσίας τους είναι στην Τρ. Πειραιώς και κάνουν χρήση της χρεωστικής κάρτας τους.
Παρ’ όλα αυτά και μέχρι την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές, η Τράπεζα Πειραιώς δεν έχει εκδώσει κάποια επίσημη ανακοίνωση για τη φύση του προβλήματος, δεν έχει στείλει ένα μήνυμα να ζητήσει συγγνώμη από τους πελάτες της και το κυριότερο δεν έχει φανεί καμία απολύτως διορθωτική κίνηση στους λογαριασμούς όσων χρεώθηκαν διπλά τις συναλλαγές τους.
Κράτος εν κράτει; Θα παρακολουθούμε το θέμα και θα επανέλθουμε αν χρειαστεί.