Αθήνα, 28/05/2015
Από:
Μαρία Γκιουρτζιάν (ιατρός)
Διευθύντρια ΕΣΥ, Α Ορθοπαιδική Κλινική
Γ.Ν.Α. «Γ.Γεννηματάς»,
Μεσογείων, Αθήνα
Προς: Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης
Σχετικά μέ τήν διαφήμιση: «Άσε τον θείο, πιάσε το τζόκερ….».
Η συγκεκριμένη διαφήμιση απευθύνεται σέ κάποιον (πού δεν θα άξιζε να αποκληθεί άνθρωπος), ο οποίος θέλει να κερδίσει χρήματα αφαιρώντας την ζωή του θείου του, με έμμεσο καί πονηρό τρόπο, προκειμένου να τον κληρονομήσει. Η διαφήμιση συνεχίζει δείχνοντας ότι τελικά δεν κατόρθωσε να «εξουδετερώσει» κι’έτσι να κληρονομήσει τον θείο του. Κι΄εδώ, τώρα, έρχεται η διαφήμιση να ενισχύσει τις φιλοχρήματες διαθέσεις του και του προτείνει (αφού δεν τα κατάφερε να «εξοντώσει» τον θείο του ώστε να πάρει την περιουσία του) να δοκιμάσει να παίξει joker, μήπως και μπορέσει να κερδίσει έτσι τα χρήματα που επιθυμεῖ. Αδιαφορεί, δηλαδή, ο διαφημιστής για την ηθική υπόσταση αυτού του ανθρώπου προσπαθώντας να τον βοηθήσει τελικά στις φιλοχρήματες διαθέσεις του για να ενισχυθούν , επι πλέον και τα κέρδη αυτών που διακινούν το παιχνίδι του joker…..
Το μήνυμα αυτής της διαφήμισης είναι πονηρό, ανήθικο έως και απάνθρωπο….. Και μην ξεχνάμε ότι την παρακολουθούν και ψυχές (π.χ. παιδιά κ.α.) που δεν έχουν αναπτυγμένη την ικανότητα διάκρισης καταστάσεων.
«Ω! τής παραφροσύνης καί τής ψυχοκτονίας τής τών διαφημιζόντων.»
κατά τό : << Ω! τής παραφροσύνης καί τής Χριστοκτονίας τής τών προφητοκτόνων>>(από την 3η στάση Εγκωμίων Μεγ. Παρασκευής).
Μαρία Γκιουρτζιάν
Ψυχάρη 24, Αθήνα 11141