Η εξοικείωση των Ελλήνων χρηστών με τις εφαρμογές σε κινητές συσκευές (mobileapps), είναι πολύ μεγαλύτερη του αναμενόμενου, σύμφωνα με τα συμπεράσματα εκδήλωσης που διοργάνωσε το Marketing Week.
Μεταξύ των συμπερασμάτων αναφέρονται:
– Η δημιουργικότητα στα mobile apps είναι υψηλού επιπέδου, ωστόσο έχει ακόμα σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης.
– Θα άλλαζαν πολλά πράγματα στην καθημερινότητα των πολιτών, εάν οι mobile εφαρμογές περνούσαν και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα.
– Θεσμικά, η δύναμη του mobile επιχειρείν, αναγνωρίζεται όλο και περισσότερο, γι’ αυτό άλλωστε και η ΕΕ έχει θεσπίσει πληθώρα προγραμμάτων ενίσχυσης.
– Στις πέντε πρώτες εφαρμογές στη χώρα μας είναι κατά σειρά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα παιχνίδια, μουσική/βίντεο, η ενημέρωση, αλλά και η διασκέδαση.
– Δεν υπάρχει περιορισμός στη χρήση του mobile. Όλοι οι επιχειρηματικοί κλάδοι μπορούν να το αξιοποιήσουν και να δημιουργήσουν υπεραξία.
– Υπάρχουν ακόμα ανοικτά ζητήματα σε θέματα ασφάλειας και προσωπικών δεδομένων, τα οποία ωστόσο έχουν εντοπιστεί και συζητούνται ήδη λύσεις, ενώ κάποιες εταιρείες τις έχουν ήδη έτοιμες.
– Η πληθώρα και η χρησιμότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν τα mobile apps δεν σημαίνουν ταυτόχρονα ότι τα τελευταία είναι και πολύπλοκα ή δύσχρηστα.