Ενώ στο παρελθόν αναφέρθηκε ότι το Lambda θα διαθέτει υβριδικό σύστημα κίνησης, η νέα αναφορά αποκαλύπτει πως το SUV της Lotus θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτό θα αξιοποιήσει την πλατφόρμα της Geely, η οποία παρουσιάστηκε στο Lynk & Co Zero Concept τον περασμένο μήνα.
Το SUV λέγεται ότι θα διαθέτει δυο ηλεκτροκινητήρες οι οποίοι θα αποδίδουν συνδυαστικά έως και 750 ίππους, ενώ θα υπάρχει διαθέσιμη και μικρότερη έκδοση με 600 ίππους, με εξίσου μεγάλα αποθέματα ροπής. Λαμβάνοντας υπόψη αυτά τα στοιχεία, το Lambda θα ανταγωνιστεί κυρίως το Tesla Model X όπως και άλλα ανταγωνιστικά πολυτελή EV SUV που έχουν προγραμματιστεί να έρθουν προσεχώς στη ζωή. Η εταιρεία στοχεύει επίσης σε μια αυτονομία της τάξης των 579 χιλιομέτρων, ακόμη και μεγαλύτερη από αυτή αν αυτό είναι εφικτό.
Ακολουθώντας τη φιλοσοφία της Lotus «απλοποίηση και, χαμηλό βάρος», το επερχόμενο SUV της μάρκας θα πρέπει να χρησιμοποιεί ειδικά υλικά για να διατηρεί το απόβαρο σε χαμηλά επίπεδα. Η εξέλιξη στο σασί και το σύστημα μετάδοσης της κίνησης θα πραγματοποιηθούν από μηχανικούς στο Hethel, με γνώσεις που αποκτήθηκαν από το ηλεκτρικό υπέρ-αυτοκίνητο Evija.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το νέο Lambda σε μορφή παραγωγής θα παρουσιαστεί το 2022 πριν αρχίσει να πωλείται το 2023 και αναμένεται να έχει ανταγωνιστικές τιμές αναλογικά με το τι ισχύει στην κατηγορία του. Ο στόχος εδώ είναι να δημιουργηθεί όγκος πωλήσεων, ο οποίος θα μπορούσε να δει την παραγωγή του SUV να πραγματοποιείται στην Κίνα, όπου η ζήτηση για premium EV παραμένει ισχυρή.
Η εταιρεία θα μπορούσε να επωφεληθεί από μεγαλύτερες οικονομίες κλίμακας και χαμηλότερο κόστος, κατασκευάζοντας το SUV της στη νέα εγκατάσταση της Geely στο Wuhan. Ένας εναλλακτικός χώρος συναρμολόγησης θα μπορούσε να είναι στο Norfolk, όπου προετοιμάζεται ένα νέο εργοστάσιο, αν και αυτό λέγεται ότι προορίζεται για τα σπορ αυτοκίνητα της μάρκας, συμπεριλαμβανομένης της νέας Esprit