Το γνωστό brand της Louis Vuitton, που ανήκει στον Γαλλικό όμιλο LVMH, λόγω της πανδημίας, των lockdowns και της έλλειψης τουριστών έχασε το 62,52% του ετήσιου τζίρου του.
Παράλληλα, προχώρησε και σε σημαντική μείωση του απασχολούμενου προσωπικού του καθώς τα επίπεδα των πωλήσεων έχουν πεσει πιο χαμηλά και από τα προ οκταετίας νούμερα.
Σύμφωνα με τις δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις για τη χρήση του 2020 ο τζίρος του διεθνούς brand υποχώρησε πέρυσι στα 13,372 εκατ. ευρώ από 35,683 εκατ. ευρώ (-62,52%) που είχε εμφανίσει στη χρήση του 2019, το κόστος πωλήσεων μειώθηκε στα 6,9 εκατ. ευρώ από 17,9 εκατ. ευρώ και το μικτό αποτέλεσμα συρρικνώθηκε στα 6,4 εκατ. ευρώ έναντι 17,7 εκατ. ευρώ. Η σημαντική αυτή υποχώρηση στον τζίρο “κτύπησε” τα αποτελέσματα προ τόκων και φόρων και τα κέρδη προ φόρων που μειώθηκαν στα 2,6 εκατ. ευρώ από 12,1 εκατ. ευρώ, τα καθαρά κέρδη συρρικνώθηκαν στα 1,97 εκατ. ευρώ από 9,15 εκατ. ευρώ και τα ταμειακά διαθέσιμα υποχώρησαν στα 2,6 εκατ. ευρώ από 10,8 εκατ. ευρώ που ήταν στη χρήση του 2019.
Την ίδια στιγμή ο μέσος όρος του απασχολούμενου προσωπικού της πέρυσι ήταν 37 άτομα από 52 άτομα το 2019 (-28,8%) και αντίστοιχα οι αμοιβές και οι εργοδοτικές εισφορές μειώθηκαν στα 1,4 εκατ. ευρώ από 2,1 εκατ. ευρώ το 2019.
Για τη φετινή χρονιά η διοίκηση της εταιρείας δηλώνει ότι αδυνατεί να προχωρήσει σε οποιαδήποτε ασφαλή πρόβλεψη καθώς όπως σημειώνει κάθε προσέγγιση για την πορεία του τουρισμού μπορεί να χαρακτηριστεί ως πρώιμη. Περιορίζεται να δηλώσει πως εφόσον προχωρήσει επιτυχημένα το πρόγραμμα μαζικού εμβολιασμού θα αρχίσει να ανακάμπτει η καταναλωτική εμπιστοσύνη στις βασικές αγορές της Ελλάδας τονώνοντας την τουριστική κίνηση. Στη Μύκονο θα συνεχίσει να υφίσταται εποχικό κατάστημα, στη θέση Τρία Πηγάδια, και θα λειτουργήσει κατά την καλοκαιρινή περίοδο και κατάστημα στο Nammos Village.
Πηγή: capital.gr