Η έκθεση «Making Modernism» στη Royal Academy of Arts του Λονδίνου – ολοκληρώνεται στις 12 Φεβρουαρίου – εξερευνά τις καλλιτεχνικές δημιουργίες τεσσάρων γυναικών των οποίων η συμβολή στην εξέλιξη του κινήματος του Μοντερνισμού έχει εν πολλοίς διαφύγει της προσοχής.
Η Gabriele Münter απεικονίζει μικρά παιδιά ως σύνθετα υποκείμενα, όλο σκέψεις και συναισθήματα. Η Paula Modersohn-Becker ζωγραφίζει τον εαυτό της γυμνό, με μόνον ένα ψάθινο καπέλο με πορτοκαλί κορδέλες. Στο έργο του 1909 της Marianne Werefkin «Ο Χορευτής Αλεξάντερ Σαχάροφ», η φιγούρα αναδύεται μέσα από μπλε, με μάτια, χείλη και μάγουλα να φλέγονται με κοραλί κόκκινο χρώμα. Η Käthe Kollwitz μεταφράζει σπουδές του σε σεξουαλική φρενίτιδα σώματός της σε σειρά γκραβούρων όπου ένας αποστεωμένος θάνατος παλεύει με μια μάνα που θρηνεί για το σώμα του παιδιού της.