Τρίτη, 5 Ιουλίου, 2022

Μαρία Κορινθίου: Τι είναι η πρωτεϊνούχα δίαιτα που έκανε και έχασε τόσα κιλά;

Η Μαρία Κορινθίου εμφανίστηκε το Σάββατο 14/5 στην εκπομπή της Σίσσυς Χρηστίδου «Χαμογέλα και πάλι» και κατάφερε να μας αφήσει άφωνους με την εμφάνιση της.

Η ηθοποιός ήταν φανερά αδυνατισμένη και όπως αποκάλυψε η ίδια έκανε μεγάλη προσπάθεια για να χάσει τα κιλά που ήθελε, ακολουθώντας μια πρωτεϊνούχα διατροφή.

Αν θέλετε να μάθετε τι είναι η πρωτεϊνούχα δίαιτα που έκανε η Μαρία Κορινθίου συνεχίστε να διαβάζετε!

Η Μαρία Κορινθίου μίλησε για την απώλεια βάρους της και μεταξύ άλλων είπε πως είχε να ζυγιστεί αρκετά χρόνια και όταν ανέβηκε στην ζυγαριά αποφάσισε να κάνει δίαιτα.

Με την συμβουλή του διατροφολόγου της και με δική της επιλογή επέλεξε την πρωτεϊνούχα διατροφή και έχασε πολλά κιλά.

«Είχα να ανέβω στη ζυγαριά από τότε που έμεινα έγκυος. Αισθανόμουν ότι πνιγόμουν και έλεγα ότι έχω πάρει κιλά. Ανεβαίνω στη ζυγαριά -μπορεί να ανέβηκα και 20 φορές- και συγκλονίστηκα. Όντως είχα πάρει αρκετά. Εκείνη την ώρα, είπα “τώρα διατροφή, από σήμερα ξεκινάω αποτοξίνωση”.

Με ρώτησε ο διατροφολόγος μου αν θέλω να ακολουθήσω πρωτεϊνούχα ή ολιγόριθμη διατροφή. Επέλεξα την πρωτεϊνούχα. Τα δύο χρόνια που ήμασταν κλεισμένοι λόγω κορονοϊού, και επειδή έκανα και την παράσταση Jordan που δεν έχει υπερβολική κίνηση, πήρα κιλά.

Ο Γιάννης (Αιβάζης) μου το είχε πει. “Μαρία κάνε κάτι γιατί έχεις παχύνει”. Δεν ζορίστηκα με τη δίαιτα. Ήμουν προσηλωμένη και αποφασισμένη. Έλεγα ότι θα τα χάσω. Αυτό που με ενόχλησε είναι από εκεί που έπινα καφέ πολύ γλυκό, έπρεπε να πίνω σκέτο. Έπρεπε να τρώω γιαούρτι, που δεν μου άρεσε επίσης», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Τι είναι η πρωτεϊνούχα διατροφή;

Αρχικά θα πρέπει να διαχωρίσουμε την δίαιτα από την διατροφή. Είναι τελείως διαφορετικό να κάνεις μια αυστηρή δίαιτα που μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στην υγεία σου και εντελώς πιο ανώδυνο να επιλέξεις μια διατροφή που θα ταιριάζει στις ανάγκες του σώματος σου.

Για αυτό καλό είναι πριν ξεκινήσεις οποιαδήποτε διατροφή να συμβουλευτείς έναν ειδικό που θα σε κατευθύνει σωστά.

Μία από τις πιο γνωστές διατροφές στις μέρες μας είναι η πρωτεϊνούχα διατροφή.

Σε μελέτη που διεξήχθη στο Εθνικό κέντρο Βιοτεχνολογίας της Αμερικής, εξετάσθηκε η διαφορά της υψηλής σε πρωτεΐνη δίαιτας έναντι της δίαιτας υψηλής σε υδατάνθρακες, φάνηκε πως και οι δυο δίαιτες είχαν περίπου την ίδια απώλεια βάρους, όμως η πρωτεϊνική δίαιτα είχε μεγαλύτερα θρεπτικά και μεταβολικά οφέλη. Ειδικότερα μεγαλύτερες αλλαγές στις αιματολογικές εξετάσεις (HDL, LDL, TRG, γλυκόζη, ινσουλίνη), μεγαλύτερη απώλεια λίπους και αύξηση των επιπέδων της βιταμίνης Β12, του φυλλικού οξέος και της βιταμίνης Β6.

Η συγκεκριμένη διατροφή έχει ως βασικές τροφές τις πρωτεΐνες ενώ σε έλλειψη βρίσκονται οι υδατάνθρακες.

Μάλιστα η συγκεκριμένη μελέτη έδειξε πως άτομα που επέλεξαν την πρωτεϊνική διατροφή, μείωσαν τα ανθυγιεινά βραδινά σνακ και τις τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά ή και ζάχαρη.

Σε άλλες δηλώσεις της, η Μαρία Κορινθίου είπε για την πρωτεϊνούχα διατροφή: “Ποτέ μου δεν έκανα διατροφή και ποτέ δεν ανεβαίνω στη ζυγαριά. Με αποτέλεσμα όμως, λόγω Covid να πάρω κάποια κιλάκια. Κατάλαβα ότι κάτι έχω πάρει, ανέβηκα στη ζυγαριά μετά από πολλά χρόνια και είδα ότι όντως είχα πάρει. Είπα λοιπόν να κάνω διατροφή. Ήταν μια διατροφή που θεωρείται “αυστηρή”. Ήταν πρωτεϊνούχα διατροφή για να τα χάσω και να τελειώνω. Ήταν σαλάτα και κρέας”.

ΠΗΓΗ: https://bestofyou.gr/cat/diatrofi/lifestyle/maria-korinthioy-ti-einai-i-proteinoyha-diaita-poy-ekane-kai-tin-afise-misi

σχετικα αρθρα

ροη ειδησεων