Χάρη στη δυναμική ανάπτυξη της αμερικανικής οικονομίας, τα καταστήματα είδαν τις πωλήσεις τους να ξεπερνούν όλα τα προηγούμενα ρεκόρ κατά 1 δισ. δολάρια κατά την ημέρα της αργίας των Ευχαριστιών και της «Μαύρης Παρασκευής» που ακολούθησε.
Οι καταναλωτές δαπανούσαν ένα εκατομμύριο δολάρια ανά λεπτό στις αγορές τους στο Internet την ημέρα της «Μαύρης Παρασκευής», σύμφωνα με στοιχεία της πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου Shopify. Λίγες ημέρες νωρίτερα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης του Conference Board στις ΗΠΑ εκτινάχθηκε στο υψηλότερο επίπεδο σε διάρκεια 17 ετών.
Οι online πωλήσεις στους 100 μεγαλύτερους ομίλους λιανικής του Διαδικτύου στις ΗΠΑ ανήλθαν στα 7,9 δισ. δολάρια τις δύο ημέρες, ποσό αυξημένο κατά 18% από τα επίπεδα του 2016, σύμφωνα με την εταιρεία Adobe Analytics. Οι καταναλωτές ξόδεψαν το ποσό ρεκόρ των 5 δισ. δολαρίων μόνο την ημέρα της «Μαύρης Παρασκευής» συγκριτικά με τα 3,34 δισ. δολάρια που είχαν ξοδέψει την ίδια ημέρα πέρυσι, σύμφωνα πάντα με στοιχεία της Adobe Analytics.
Επίσης, και το ποσό των 2,87 δισ. δολαρίων που ξόδεψαν online οι καταναλωτές την ημέρα της αργίας των Ευχαριστιών την Πέμπτη αποτελεί επίσης ρεκόρ, συγκριτικά με το 1,93 δισ. δολάρια που είχαν δαπανήσει πέρυσι την ίδια ημέρα.
Οι καταναλωτές αναμένεται να καταρρίψουν νέο ρεκόρ και σήμερα Δευτέρα, μία ημέρα που παραδοσιακά σπεύδουν να αγοράσουν ηλεκτρονικά είδη. Η Adobe Analytics προβλέπει ότι σήμερα οι online πωλήσεις θα φθάσουν την αξία των 6,6 δισ. δολαρίων, ποσό αυξημένο κατά 16,5% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Πηγή: naftemporiki.gr