Αποκαλύπτει ο Κώστας Ζωγράφος
Λεφτά φαίνεται ότι υπάρχουν και στο υπουργείο Τουρισμού!
Αυτό προκύπτει -εκτός από τα άλλα κονδύλια που δίνονται- και από την απόφαση, την οποία παρουσιάζουμε μέσω του press-gr, να προπληρωθούν εν μέσω κρίσης 251.000 ευρώ σε on line ταξιδιωτική εταιρεία για διαφήμιση.
Την απόφαση υπογράφει ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Πάνος Λειβαδάς, ο οποίος παρέμεινε στη θέση του από την προηγούμενη κυβέρνηση – άλλωστε με την υπουργό Τουρισμού Έλενα Κουντουρά ανήκαν και οι δυο στη ΝΔ πριν εκείνη πάει στους ΑΝΕΛ…
Στη σχετική απόφαση, με ημερομηνία 24 Φεβρουαρίου 2015, αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι δίνεται“έγκριση υλοποίησης διαφημιστικής ενέργειας με στόχο την προώθηση του Ελληνικού τουρισμού, μέσω της on-line ταξιδιωτικής εταιρείας LAST MINUTE στις αγορές της Μεγάλης Βρετανίας, Ιρλανδίας, Ιταλίας, Ισπανίας, Γαλλίας και Γερμανίας, έτους 2015”.
Το αιτιολογικό ποιο είναι;
“Το γεγονός ότι η εταιρεία “Lastminute.com” κατέχει την αποκλειστική τεχνική και καλλιτεχνική δυνατότητα ανάπτυξης ειδικών διαφημιστικών εργαλείων προσαρμοσμένων στις ιδιαιτερότητες της προβολής του τουρισμού παγκοσμίως και αποτελεί ένα απόλυτα εξειδικευμένο μέσο κράτησης τελευταίας στιγμής για ταξιδιώτες που ταξιδεύουν ανεξάρτητα και σχεδιάζουν τις λεπτομέρειες του ταξιδιού τους, ανεξαρτήτως χρόνου και κόστους”.
Και ο κ. γενικός αποφασίζει: “την αποδοχή της υπ’ αριθμ. 381/6.2.15 πρότασης/πρoγράμματος για διαφημιστική προβολή του ΕΟΤ μέσω της “Lastminute.com” και την υλοποίηση προγραμμάτων προβολής με στόχο την προώθηση του Ελληνικού τουρισμού, μέσω των ταξιδιωτικών site “Lastminute” στις αγορές της Μεγάλης Βρετανίας, Ιρλανδίας, Ιταλίας, Ισπανίας, Γαλλίας και Γερμανίας, σύμφωνα με την ως άνω συνημμένη πρόταση/πρόγραμμα, η οποία αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της παρούσας απόφασης…”
Και βεβαίως δίνεται εντολή για “την αποστολή μέσω Τραπέζης Ελλάδος των χρηματικών εμβασμάτων προπληρωμής συνολικού ύψους διακοσίων πενήντα χιλιάδων ευρώ (250.000€) (πλέον 1.000€ ΦΠΑ, εξόδων αποστολής και τυχόν συναλλαγματικών διαφορών)…”.