Τρίτη, 17 Μαΐου, 2022

Μεγάλες απώλειες τζίρου μετά το σκάνδαλο αλογίσιου κρέατος

Oι επιπτώσεις του σκανδάλου με το αλογίσιο κρέας, απʼ ότι φαίνεται θα είναι δραματικές όχι μόνο για όσες εταιρίες εμπλέκονται με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, αλλά για ολόκληρες αγορές προϊόντων. Μαζί με τα ξερά βλέπετε συνήθως καίγονται και τα χλωρά…Πόσο μάλλον όταν τούτο το διατροφικό σκάνδαλο έχει γνωστά ονοματεπώνυμα…

Ήδη μελέτη της εταιρίας Nielsen είναι αποκαλυπτική της φοβίας που έχει κυριέψει τους καταναλωτές και κατά συνέπεια των απωλειών που υφίστανται επιχειρήσεις. Κι αναφέρεται μόνον στη γαλλική αγορά, σκεφτείτε τι γίνεται στο σύνολο της Ευρώπης. Ε, δεν είναι και λίγο άλλο να αγοράζεις κι άλλο να ανακαλύπτεις ότι τρως…

Οι πωλήσεις κατεψυγμένων εδεσμάτων, όπως αναφέρει, που έχουν παρασκευαστεί με βάση το βοδινό κρέας, μειώθηκαν κατά 45% στα μεγάλα σούπερ μάρκετ στη Γαλλία, κατά την εβδομάδα που ακολούθησε την αποκάλυψη του σκανδάλου σχετικά με την παρουσία κρέατος αλόγου σε εδέσματα που στις ετικέτες του αναφερόταν ότι περιείχαν “καθαρό μοσχαρίσιο κρέας».

Σύμφωνα με την εταιρεία, η οποία αναλύει τα στοιχεία από τα ταμεία όλων των γαλλικών σούπερ μάρκετ, των υπεραγορών, καθώς και των εκπτωτικών καταστημάτων τροφίμων, ο τομέας των κατεψυγμένων έτοιμων γευμάτων έχει χάσει ένα εκατομμύριο ευρώ σε έσοδα την περίοδο από τις 11 έως τις 17 Φεβρουαρίου. Σε ότι αφορά τον όγκο, 300 τόνοι λιγότεροι πωλήθηκαν στη Γαλλία σε σχέση με πέρυσι την ίδια περίοδο.

Η δυσαρέσκεια των καταναλωτών εξαπλώνεται σε όλα σχεδόν τα κατεψυγμένα γεύματα, των οποίων μειώθηκε κατά 16% η αξία των πωλήσεων, καθώς και στο σύνολο του τομέα (-9%).

Οι εθνικές μάρκες πάντως υφίστανται τη μεγαλύτερη πτώση, με πωλήσεις που έπεσαν κατά 50% την εβδομάδα, ενώ οι εταιρείες διανομής, αν και επλήγησαν από το σκάνδαλο σημείωσαν πτώση κατά 38%.

Η μείωση υπερβαίνει το 30% για κάθε μία από τις τριάντα κορυφαίες μάρκες της αγοράς, «είτε αναφέρονται ή όχι στις συζητήσεις», σημειώνει η Nielsen.

Από τις 248 εταιρείες παραγωγής κατεψυγμένων γευμάτων που περιέχουν βόειο κρέας, τριάντα είδαν τις πωλήσεις τους να σημειώνουν πτώση κατά τουλάχιστον 80% την εβδομάδα που ακολούθησε την αποκάλυψη του σκανδάλου.

Κι ακόμα έχουμε μέλλον μπροστά μας.

σχετικα αρθρα

ροη ειδησεων