Πτώση κατέγραψε ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα το δεύτερο τρίμηνο 2017, έναντι του επιπέδου στο οποίο είχε διαμορφωθεί στο τέλος του 2016, καθώς σύμφωνα με την έρευνα Consumer Confidence της Nielsen διαμορφώθηκε στις 52 μονάδες, έναντι 53 μονάδων το τελευταίο τρίμηνο του 2016.
Σύμφωνα με την έρευνα, το 85% των ερωτηθέντωνστην έρευνα πιστεύουν ότι η Ελλάδα θα συνεχίσει να βρίσκεται σε οικονομική ύφεση και την επόμενη χρονιά, το οποίο ποσοστό σημειώνεται πως είναι το υψηλότερο ανάμεσα στις 63 χώρες που συμμετέχουν στην έρευνα της Nielsen ανά τον κόσμο.
Μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών, η Ελλάδα εξακολουθεί να καταλαμβάνει την πρώτη θέση αναφορικά με την εργασιακή ανασφάλεια, καθώς 4στους 10 Έλληνες ανησυχούν για την εργασία τους, ενώ ακολουθούν οι ανησυχίες για την οικονομία (35%) και τα χρέη /οφειλές του νοικοκυριού (24%), ανησυχίες που ξεχωρίζουν σταθερά οι Έλληνες τα τελευταία 4 χρόνια.
Επίσης, 8 στους 10 Έλληνες προσπαθούν σε σταθερή βάση να περικόψουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους, σημαντικά μεγάλη μερίδα του πληθυσμού, εάν συγκριθεί με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (56%).Ειδικότερα, οι κύριες ενέργειες των Ελλήνων για περικοπή των εξόδων, συνεχίζουν να εντοπίζονται στην μείωση των δαπανών μέσω της αγοράς φθηνότερων ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (68%), των περικοπών στα έξοδα για διασκέδαση εκτός σπιτιού (66%), και στα έξοδα για ρουχισμό (63%).