Όπως συχνά συμβαίνει με τις επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις, είναι σχεδόν αδύνατο να διακρίνεις τη διαφορά από τις θερμικές. Μόνη ένδειξη στην A 250 e, τα δύο πορτάκια ανεφοδιασμού. Το ένα στα αριστερά για τη βενζίνη, το άλλο στα δεξιά για την πρίζα φόρτισης. Α! Και η παρουσία του λογότυπου «EQ» στα φτερά.
Προφανώς, το μηχανολογικό κομμάτι είναι εδώ που μας ενδιαφέρει και αυτό που έχει υποστεί τις περισσότερες μεταμορφώσεις. Έτσι, κάτω από το καπό, το 4κύλινδρο 1.300άρι μοτέρ των 160 PS και 250 Nm υποστηρίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα 75 kW (102 PS) και 300 Nm τοποθετημένο πριν από το αυτόματο 8άρι σασμάν διπλού συμπλέκτη. Κάτω από το πίσω κάθισμα, το ρεζερβουάρ αφήνει χώρο για μια μπαταρία 15,6 kWh. Το πρώτο όμως μετατοπίστηκε κάτω από το πορτμπαγκάζ, με αποτέλεσμα να χάσει 8 lt, απομένοντας 35 lt -μικρό για την κατηγορία.
Η διαφορετική χωροταξία επέφερε μείωση και στο πορτμπαγκάζ που έχασε 60 lt, δηλαδή όλον τον χώρο κάτω από το δάπεδο. Όλες αυτές οι τροποποιήσεις είχαν προφανώς συνέπειες και στο βάρος της Α-Class που δείχνει 1.680 kg στη ζυγαριά, 235 kg περισσότερα από μια κλασική A 250, εκ των οποίων τα 150 kg αφορούν μόνο την μπαταρία.
Μολονότι κάμποσες πρακτικές πτυχές έχουν θυσιαστεί, τα χαρακτηριστικά και οι επιδόσεις Α 250 e έχουν μεγάλο ενδιαφέρον: Η συνδυασμένη απόδοση των 218 PS και 450 Nm δίνουν 0-100 km/h σε 6,6”, ενώ η μέγιστη ταχύτητα φτάνει υβριδικά τα 235 km/h και αμιγώς ηλεκτρικά τα 140 km/h. Επίδοση που σου επιτρέπει να κινείσαι στην EO στην αριστερή λωρίδα, παρόλο που η αυτονομία δέχεται σοβαρό πλήγμα υπό αυτές τις συνθήκες. Σύμφωνα πάντως με το εργοστάσιο, η αυτονομία EV φτάνει τα 76 km -68 κατά WLTP. Οπότε με τουλάχιστον 50 km πραγματικής αυτονομίας, η μέση καθημερινότητα στην πόλη καλύπτεται πλήρως.
Ελκυστική στα χαρτιά, οπότε περιμένουμε την A 250 e για τεστ για να δούμε τι γίνεται στην πράξη… Όσον αφορά τη φόρτιση, υπολογίστε 1h 45’ σε wallbox των 7,4 kW, 25’ για να γεμίσεις από το 10% στο 80% σε ταχυφορτιστή DC (max 24 kW) και 5,5 ώρες σε μια 16άρα οικιακή πρίζα.