Αυτοκίνητα όπως το επερχόμενο Tesla Cybertruck και το Rivian R1T Truck είναι βέβαιο ότι θα προσφέρουν εντυπωσιακές δυνατότητες εκτός δρόμου, ενώ τώρα και η Mercedes εντάσσεται στο EV off-roader club με την EQC 4×4².
Αυτό το σκληροτράχηλο ηλεκτρικό μηχάνημα βασίζεται στην EQC 400 4Matic και στοχεύει να παρέχει μεγάλες ικανότητες οδήγησης σε όλα τα τερέν όπως βέβαια και εντυπωσιακή πολυτέλεια. Η Mercedes EQC 4×4² αγαπά τη δράση, και φαίνεται πραγματικά εντυπωσιακή.
“Οι μηχανικοί μας έχουν οδηγήσει το πνεύμα της περιπέτειας στο επόμενο επίπεδο και μας δείχνουν πώς να μετατρέψουμε τα εμπόδια σε πιθανότητες. Το αποτέλεσμα: Η νέα Mercedes EQC 4×4²”, αναφέρει με στόμφο η εταιρία, όσο η EQC “οργώνει” τα βουνά. Η
EQC 4×4² είναι σε θέση να τραβά τον επαγγελματία πρωταθλητή wakeboarding Sanne Meijer σε θαλάσσιο σκι εν μέσω μιας ρηχής λίμνης. Γιατί; Θα ρωτάτε εύλογα οι περισσότεροι… Μα αυτό ακριβώς αναζητούν οι δυνητικοί ιδιοκτήτες αυτής της Merc με τα ιδιαίτερα γούστα…
Το αυτοκίνητο ξεχωρίζει από το τυπικό μοντέλο λόγω του τεράστιου ύψους από το έδαφος, των ελαστικών εκτός δρόμου αλλά και των τονισμένων τόξων των τροχών. Η απόσταση από το έδαφος και το βάθος πρόσφυσης έχουν αυξηθεί δραστικά σε σχέση με το τυπικό μοντέλο χάρη στους δυο άξονες πολλαπλών συνδέσμων. Οι γωνίες προσέγγισης / αναχώρησης / ράμπας είναι 31,8 / 33 / 24,2 μοίρες αντίστοιχα, σε σύγκριση με τις 20,6 / 20 / 11,6 μοίρες της συμβατικής EQC.
Λόγω της αθόρυβης λειτουργίας των EV, η EQC 4×4² προσφέρει διάφορα τεχνητά ηχητικά προκειμένου να συμπληρώσει την οδηγική εμπειρία, φτάνοντας μάλιστα στην αξιοποίηση των προβολέων ή καλύτερα στα “ηχεία των λαμπτήρων” για την παραγωγή εξωτερικών ήχων. Ένα προφανές πλεονέκτημα του σιωπηλού συστήματος κίνησης είναι ότι οι κινήσεις του οχήματος θα είναι πολύ πιο αποτελεσματικές, καθώς τα ζώα δεν θα τρομάξουν από δυνατούς θορύβους του κινητήρα.
Η EQC 4×4² προστίθεται σε μια ήδη εντυπωσιακή γκάμα ηλεκτρικών offroad, συμπεριλαμβανομένων των G500 4×4² και E400 All-Terrain 4×4².