Ενώ η S-Class είναι από καιρό πρωτοπόρος στον κλάδο με τις καινοτόμες τεχνολογίες, είναι η πρώτη φορά που πωλείται με ένα τέτοιο χαρακτηριστικό. Αυτό το κομμάτι της τεχνολογίας ανάγεται στα τέλη της δεκαετίας του 1980, όταν οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Mazda και η Honda πρωτοστάτησαν στη χρήση τετραδιεύθυνσης. Σήμερα, τη χρησιμοποιούν πολλά αυτοκίνητα, από supercars όπως η Lamborghini Aventador έως πολυτελή λιμουζίνες όπως η BMW 7-Series.
Το ενδιαφέρον του συγκεκριμένου συστήματος που χρησιμοποιείται από την S-Class, είναι το γεγονός ότι το σύστημα διεύθυνσης του πίσω άξονα μπορεί να περιστρέψει τους πίσω τροχούς έως και 10 μοίρες προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους μπροστινούς τροχούς σε χαμηλές ταχύτητες. Για να το θέσουμε σε προοπτική, η Porsche 911 γενιάς 991, η οποία πρωτοπορεί στο είδος, περιστρέφει μόνο τους πίσω τροχούς έως και 2,8 μοίρες στην αντίθετη κατεύθυνση σε σχέση με τους εμπρός τροχούς σε χαμηλές ταχύτητες.
Η S-Class είναι ακριβώς ο τύπος οχήματος που μπορεί να επωφεληθεί από τη βελτιωμένη ευελιξία, ενώ, ο κύκλος στροφής του μοντέλου με το μακρύ μεταξόνιο και τετρακίνηση μειώνεται δραστικά. Φυσικά, υπάρχουν πολλά άλλα χαρακτηριστικά που κάνουν τη νέα S-Class πολύ καλύτερη από την προηγούμενη. Για παράδειγμα, υιοθετεί αυτόνομη λειτουργία οδήγησης επιπέδου 3 (Drive Pilot) για οδήγηση σε συγκεκριμένες συνθήκες, όπως μποτιλιάρισμα ή κατάλληλα τμήματα των αυτοκινητοδρόμων στη Γερμανία, χρησιμοποιώντας ένα εξελιγμένο ραντάρ και μια σειρά από αισθητήρες.