Ο πρώην αστέρας της Μπαρτσελόνα, Λιονέλ Μέσι, μίλησε για τις φιλοδοξίες του στην Παρί, με πρώτη-πρώτη την κατάκτηση ενός ακόμη Champions League και δήλωσε επίσης ότι ανυπομονεί να αγωνιστεί ξανά με τον Νεϊμάρ μετά την τετραετία τους στο «Καμπ Νόου».
Αναλυτικά είπε:
«Η Παρί είναι έτοιμη να διεκδικήσει ξανά τον τίτλο, τα τελευταία χρόνια έφτασε πολύ κοντά. Έχω τον ίδιο στόχο και την ίδια επιθυμία να κατακτήσω ξανά το Champions League, για ακόμη μία φορά. Ελπίζω να κάνω ό,τι μπορώ για να πετύχουμε τον στόχο που θα σημάνει κάτι εντυπωσιακό για το κλαμπ, για εμένα προσωπικά και για τους φιλάθλους».
«Η αλήθεια είναι πως ήταν τρελό, εκπληκτικό αυτό που ζω. Από τη στιγμή που βγήκε η ανακοίνωση της Μπαρτσελόνα, άνθρωποι έβγαιναν στους δρόμους χωρίς καν να ξέρουν ότι πρόκειται να έρθω στο Παρίσι, χωρίς να έχει επιβεβαιωθεί τίποτα. Στο αεροδρόμιο, στο νοσοκομείο, στο γήπεδο, παντού, εντυπωσιακά τα πάντα. Είναι η πρώτη μου εμπειρία έξω από τη Μπαρτσελόνα, μετά από τόσο καιρό και το να βιώνω κάτι τέτοιο είναι τρελό. Απολαμβάνω κάθε στιγμή κι ανυπομονώ να παίξω».
«Θέλω πολύ να παίξω με τον Νεϊμάρ μετά από ένα διάστημα που ήμασταν μακριά. Θέλω πολύ να παίξω και με τους υπόλοιπους συμπαίκτες μου. Πιστεύω πως η Παρί έχει μια τρομερή ομάδα, εντυπωσιακούς παίκτες και μεγάλη επιθυμία να απολαμβάνουμε την κάθε ημέρα, να ζούμε και να παλεύουμε όλοι μαζί για τους στόχους μας».
«Το 30 ήταν ο πρώτος μου αριθμός στη Μπαρτσελόνα στα πρώτα χρόνια της καριέρας μου. Μετά από τόσα χρόνια ανοίγω ένα νέο κεφάλαιο, οπότε είναι καλό που ξεκινώ από την αρχή με το 30 στην πλάτη».
Η άφιξη του Μέσι στο Παρίσι είχε και άλλους νικητές: τον σύλλογο, τα social media, αλλά και τους χορηγούς, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα της Αργεντινής Marketingregistrado.
Μέσα στα πρώτα 10 λεπτά μετά την υπογραφή του συμβολαίου του, η φανέλα με τον αριθμό 30 και τιμή πώλησης 160 ευρώ εξαντλήθηκε τόσο στα φυσικά καταστήματα, όσο και στο διαδίκτυο.
Εξέλιξη που, εκτός από την Παρί Σεν Ζερμέν, ευνόησε και τον Μάικλ Τζόρνταν, καθώς από το 2019/20 το brand “air jordan” συνεργάζεται με τον γαλλικό σύλλογο, με συνέπεια να δικαιούται ποσοστό 5% για κάθε φανέλα που πωλείται.
Υπήρξε «εκτίναξη» των social media της Παρί Σεν Ζερμέν, αφού, από τη στιγμή που «κυκλοφόρησαν» οι φήμες, ο επίσημος λογαριασμός της ομάδας στο Instagram κέρδισε σχεδόν 5 εκατομμύρια ακολούθους, από 37 σε 42 εκατομμύρια, ξεπερνώντας στη συνέχεια τα 46 εκατομμύρια.
Είναι δίχως άλλο μία μεταγραφή που δημιούργησε σημαντική έκθεση στους χορηγούς του συλλόγου.
Σύμφωνα με έρευνα του “Zoomph”, η μάρκα που κέρδισε τα περισσότερα χρήματα με αυτήν την παρουσίαση ήταν ο γαλλικός ξενοδοχειακός όμιλος, η Accor, ο κύριος χορηγός του συλλόγου, που επωφελήθηκε 3,292 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η Ooredoo, η εταιρεία τηλεπικοινωνιών του Κατάρ, η οποία κατέχει μια θέση στο κάτω μέρος της φανέλας, ήταν η δεύτερη με το υψηλότερο όφελος, αποκτώντας μια έκθεση που εκτιμάται στα 3,189 δισεκατομμύρια δολάρια, η Nike, ο τεχνικός χορηγός του συλλόγου, απέσπασε 1,137 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ η εθνική τράπεζα του Κατάρ (QNB), που «βρίσκεται» στο αριστερό μανίκι της φανέλας, είχε κέρδη 157 εκατομμυρίων δολαρίων.