Η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Ryanair απειλεί τους πελάτες που χρησιμοποιούν την τράπεζά τους για να ζητήσουν επιστροφές χρημάτων για ακυρωμένες διακοπές ότι θα τους εντάξει σε μαύρη λίστα για μελλοντικές πτήσεις.
Ο ιρλανδικός αερομεταφορέας έχει πει στους πελάτες ότι η αντιστροφή χρέωσης είναι ένα «δόλιο» σύστημα που θα μπορούσε να τους οδηγήσει στην ένταξη σε μαύρη λίστα από όλες τις πτήσεις στο μέλλον.
Σε μια έρευνα, το MoneySavingExpert.com μίλησε σε 10 επιβάτες που τους είπαν ότι μπορεί να απαγορευτεί η χρήση του συστήματος προστασίας καρτών.
Οι απογοητευμένοι πελάτες της Ryanair πήραν αντιστροφή χρέωσης τον προηγούμενο μήνα, αφού τους είπαν ότι θα μπορούσαν να περιμένουν έως και ένα έτος για επιστροφές χρημάτων λόγω πανδημίας coronavirus.
Η αεροπορική εταιρεία είπε ότι λαμβάνει 10.000 περισσότερες αξιώσεις από το συνηθισμένο, αλλά οι επιβάτες λένε ότι χρειάζονται τα χρήματά τους πίσω σε μια τεράστια οικονομική αβεβαιότητα.
Σε πολλές περιπτώσεις, στους πελάτες που έχουν ζητήσει επιστροφές χρημάτων έχουν σταλεί κουπόνια, τα οποία μπορούν να ανταλλαχθούν με κουπόνι σε μεταγενέστερη ημερομηνία.
Ως αποτέλεσμα, πήραν στην τράπεζά τους για να ζητήσουν τα χρήματά τους πίσω.
Σύμφωνα με την αντιστροφή χρέωσης, μπορείτε να ζητήσετε από την τράπεζά σας να αντιστρέψει τη συναλλαγή όπου ο έμπορος λιανικής δεν είναι πρόθυμος να συνεργαστεί.
Μια πελάτης είπε στο MoneySavingExpert ότι της είπαν “ο αντιλογισμός των χρημάτων είναι μια δόλια δραστηριότητα” αφού ενημερώθηκε ότι η επιστροφή χρημάτων της θα υποβληθεί σε επεξεργασία μετά την χαλάρωση των μέτρων κοινωνικής απόστασης.
Mirror: Ryanair threatens to blacklist clients for asking for refunds from the bank
Απόδοση: Γιάννης Κουτρουμπής