Νοέμβριος. Ένας μήνας αφιερωμένος στον άνδρα και συγκεκριμένα στην ευαισθητοποίησή του αναφορικά με τα θέματα υγείας. Το 2003, στην Αυστραλία, ξεκίνησε ένα κίνημα όπου σκοπός του ήταν να ενθαρρύνει τους άντρες να κάνουν πιο συχνά εξετάσεις και να υιοθετήσουν έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής. Το γνωστό σε όλους «Movember». Με το ευφάνταστο όνομα να αποτελεί συνδυασμό από το «Mo for Moustache» και το «November», η παγκόσμια εκστρατεία καλεί όλους τους άνδρες να αφήσουν μουστάκι από την πρώτη ημέρα του Νοεμβρίου μέχρι το τέλος του μήνα.
Μάλιστα δεν είναι μόνο του σε αυτήν την προσπάθεια. Celebrities, άνδρες της διπλανής πόρτας αλλά και αρκετές εταιρίες στηρίζουν το κίνημα που ήρθε για να ενθαρρύνει τον ανδρικό πληθυσμό ώστε να υιοθετήσει έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής.
Υπάρχουν brand με παγκόσμια εμβέλεια που έχουν στηρίξει το Movember Foundation και έχουν γίνει επίσημοι χορηγοί, δωρίζοντας έσοδα στο Ίδρυμα για κάθε προϊόν που πωλείται κατά τη διάρκεια του Νοεμβρίου. Brand όπως οι L’ Oreal Men Expert και η Gillette έχουν κάνει τη δική τους καμπάνια για να υποστηρίξουν αυτήν την προσπάθεια και θεωρούμε πως τέτοιες προσπάθειες αξίζουν να επιβραβεύονται και να υπερτονίζονται.
Φρόντισε τα γένια σου
Η φροντίδα της γενειάδας δεν είναι μία απλή υπόθεση. Πρέπει να φροντίζεται σωστά. Η L’ Oreal Men Expert είναι εδώ για να στηρίξει κάθε άνδρα που θέλει να περιποιείται τα γένια του με επαγγελματική τεχνογνωσία. Εμπλουτισμένο με αιθέριο έλαιο κέδρου, το έλαιο γενειάδας Barber Club ενυδατώνει έντονα το δέρμα και τη γενειάδα όλη την ημέρα. Τιθασεύει, ενυδατώνει και ενδυναμώνει τα μούσια χωρίς αίσθηση λιπαρότητας και καταπραΰνει από τον κνησμό θρέφοντας την επιδερμίδα. Για κάθε περιορισμένη έκδοση Movember Edition, η L’ Oreal Men Expert δωρίζει 1 ευρώ στο Movember Foundation.
Το τέλειο «εργαλείο»
Ως επίσημος χορηγός του Ιδρύματος Movember, η Gillette όχι μόνο προσφέρει τα σωστά προϊόντα για το τέλειο μουστάκι, αλλά και την ευκαιρία να κάνει διασκεδαστικό το καθημερινό σας ξύρισμα. Τα ξυραφάκια της Gillette κάνουν το ξύρισμα μία τελετουργία, τόσο από την προετοιμασία μέχρι το επιθυμητό τελικό αποτέλεσμα που θα κάνει το μουστάκι σας να προσελκύει τα βλέμματα. Με κάθε αγορά ξυραφιού Movember από τη Gillette, κάνετε δωρεά 1 ευρώ στο Movember Foundation και βάζετε το δικό σας λιθαράκι στο μότο «Grow a Mo, Save a Bro» (Άφησε μουστάκι, σώσε έναν αδερφό).
Πηγή: Playboy.de