Συνεχή αιτήματα για διασύνδεση με τον αγωγό ΤΑΡ, δέχονται οι άνθρωποι της εταιρείας από φορείς περιοχών της χώρας από τις οποίες σχεδιάζεται να διέλθει ο αγωγός. Το ενδιαφέρον είναι ότι αιτήματα καταθέτουν και φορείς περιοχών, όπως της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, βιομηχανικές περιοχές των οποίων είτε έχουν συνδεθεί με το δίκτυο, είτε έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα κατασκευής αστικών δικτύων από τη ΔΕΠΑ.
Όπως μας λένε οι άνθρωποι του χώρου, τα αιτήματα προς την εταιρεία του αγωγού, τα θέτουν οι ιεπαγγελματικοί και άλλοι φορείς. Εξηγούνται δε σε ένα βαθμό, αφού η μέχρι τώρα πολιτική τιμών της ΔΕΠΑ αλλά και των εταιρειών διανομής, δεν είναι η καλύτερη για τους καταναλωτές.
Πιστεύουν δηλαδή ότι αν συνδεθούν με ένα άλλο δίκτυο, θα έχουν και καλύτερες τιμές. Βεβαίως κάτι τέτοιο είναι δύσκολο να γίνει, αφού ο ΤΑΡ θα τροφοδοτήσει επί ελληνικού εδάφους, μόνο τις περιοχές στις οποίες δεν έχει προγραμματιστεί επέκταση του εθνικού συστήματος μεταφοράς φυσικού αερίου. Αυτές είναι περιοχές της Κεντρικής Μακεδονίας (Ημαθία) και οι νομοί της Δυτικής Μακεδονίας (Κοζάνης Φλώρινας, Καστοριάς, Γρεβενών), καθώς ο αγωγός από τα Ελληνοτουρκικά σύνορα μέχρι την Θεσσαλονίκη, ακολουθεί τη διαδρομή του υφιστάμενου αγωγού μεταφοράς, τον οποίο ελέγχει ο ΔΕΣΦΑ.
Ωστόσο πιέσεις για επέκταση του δικτύου υπάρχουν και από τους φορείς της Ηπείρου. Ήδη το Τμήμα Ηπείρου του ΤΕΕ, με επιστολή του στον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, ζητά να ξεκινήσει άμεση η μελέτη όλων των παραμέτρων, που θα επιτρέψουν να σχεδιαστεί και να υλοποιηθεί η τροφοδοσία της Ηπείρου μ φυσικό αέριο, μέσω του ΤΑΡ.