Επί τρεις ολόκληρες ημέρες (12 – 14.2.15), κατά τη διάρκεια δηλαδή της διεθνούς τουριστικής έκθεσης ΒΙΤ του Μιλάνου, μέλη και στελέχη του Προαθωνικού Οργανισμού Τουρισμού ενημέρωσαν πλήθος Ιταλών επισκεπτών για τις ειδικές προτάσεις του «αθωνικού καλοκαιριού», το οποίο εδώ και τρία χρόνια επαναπροσελκύει Ιταλούς στην περιοχή, που πλέον την επισκέπτονται είτε μεμονωμένα είτε ως μέλη μικρών ή μεγάλων ομάδων επισκεπτών.
Στο πλέον κεντρικό σημείο του εκθεσιακού χώρου, ο Οργανισμός ως συνεκθέτης της TURISM GUIDE GREECE για μία ακόμη φορά εστίασε στην προώθηση του τοπικού καλοκαιρινού μοντέλου διακοπών, το οποίο συντίθεται από ολοκληρωμένες μορφές τουρισμού, όπως ο αλιευτικός, ο καταδυτικός, ο οδικός και ο γαστρονομικός. Παράλληλα παρουσίασε fly & drive τουριστικά πακέτα, που συνδυάζουν όλα τα προηγούμενα με επισκέψεις σε μνημεία και μουσειακούς χώρους μέσα και γύρω από το «τρίτο πόδι» της Χαλκιδικής.
Δεν έλειψαν βέβαια οι προκαθορισμένες επαγγελματικές συναντήσεις, κατά τη διάρκεια των οποίων παρουσιάσθηκαν οι καταγεγραμμένες προτάσεις του προορισμού, οι οποίες απευθύνονται σε μαζικούς ή ειδικούς επισκέπτες. Για την ακρίβεια πραγματοποιήθηκαν έξι (6) προκαθορισμένες συναντήσεις με product managers θεματικών τουριστικών γραφείων και tour operators καθώς και τριάντα (30) συναντήσεις με εκπροσώπους τουριστικών γραφείων που επισκέφθηκαν τον εκθεσιακό χώρο.
Ακόμη, πάνω από δεκαπέντε (15) Ιταλοί εκπρόσωποι Τύπου, ανταποκρινόμενοι σε πρόσκληση που τους απευθύνθηκε, επισκέφθηκαν το περίπτερο, προκειμένου να συλλέξουν πληροφοριακό υλικό και να παραλάβουν το ειδικά διαμορφωμένο για την ιταλική αγορά press kit. Παράλληλα, παραχωρήθηκαν τηλεοπτικές συνεντεύξεις.
Σημαντικότερη όλων μπορεί να χαρακτηρισθεί η συμφωνία που επετεύχθη ανάμεσα στον Οργανισμό και σε γνωστό tour operator της ιταλικής αγοράς, ο οποίος τον επόμενο Απρίλιο διοργανώνει ταξίδι εξοικείωσης με τη συμμετοχή συνεργατών του. Οι συμμετέχοντες θα ακολουθήσουν το πολιτιστικό πρόγραμμα με τίτλο «Από το Άγιον Όρος στα Στάγειρα του Αριστοτέλη και στην Αμφίπολη του Μεγαλέξανδρου». Επιπλέον, δύο κορυφαίες δημοσιογραφικές αποστολές θα καλύψουν τις δραστηριότητες του γαστρονομικού φεστιβάλ Mount Athos Area KOUZINA 2015, επισκεπτόμενες παράλληλα τις αριστοτελικές περιοχές και τα αθωνικά οινοποιεία.
Η απόδοση της πενταετούς προσπάθειας του Οργανισμού θεωρείται εξαιρετική τόσο ως προς την ποιότητα όσο και ως προς την ποσότητα των «ιταλικών αφίξεων» στην περιοχή, δεδομένου ότι η συνεχόμενη διαδικτυακή αύξηση και η αυξανόμενη προσέλκυση επαγγελματιών αλλάζουν χρόνο με το χρόνο τα τοπικά τουριστικά δεδομένα και διαμορφώνουν νέες τάσεις στο «προαθωνικό τουριστικό γίγνεσθαι».