Το Ταμείο Επικουρικής Κεφαλαιοποιητικής Ασφάλισης (ΤΕΚΑ), φέρνει την επικουρική ασφάλιση στα χέρια των ασφαλισμένων, με την καινοτόμο εφαρμογή myTEKA.
Πρόκειται για ένα νέο, φιλικό και εύχρηστο ψηφιακό εργαλείο, με το οποίο κάθε ασφαλισμένος μπορεί να έχει συνεχή εποπτεία και έλεγχο του ατομικού του λογαριασμού, μέσω του tablet ή του κινητού του τηλεφώνου.
Ειδικότερα, με το myTEKA, οι ασφαλισμένοι έχουν άμεση πρόσβαση στον ατομικό τους λογαριασμό, ανά πάσα στιγμή και μπορούν εύκολα και γρήγορα, να βρουν αναλυτικές, εξατομικευμένες πληροφορίες για:
το σύνολο των εισφορών που έχουν καταβάλει οι ίδιοι ή/και οι εργοδότες τους
το ιστορικό εισφορών και τις κινήσεις του λογαριασμού τους
τις αποδόσεις των επενδύσεών τους.
Μπορούν, επίσης, να βρουν απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις και τρόπους επικοινωνίας με το ΤΕΚΑ.
«Με την εφαρμογή myTEKA γίνεται ένα ακόμη σημαντικό βήμα, με στόχο τη διαφανή, αξιόπιστη και ευέλικτη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων, που έχουν ενταχθεί μέχρι τώρα στο Ταμείο. Δέσμευσή μας στο ΤΕΚΑ είναι να χτίζουμε καθημερινά ένα σύγχρονο, ψηφιακό οργανισμό, που λειτουργεί με απόλυτη διαφάνεια και λογοδοσία, με υψηλού επιπέδου επαγγελματική διακυβέρνηση, αλλά και ποιότητα υπηρεσιών», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΤΕΚΑ, κ. Κίμων Βολίκας.
Στο ΤΕΚΑ, οι εισφορές, που καταβάλλει ο ασφαλισμένος και ο εργοδότης του σήμερα για την επικουρική του ασφάλιση, αποταμιεύονται στο δικό του ατομικό «κουμπαρά» και χρηματοδοτούν αποκλειστικά τη δική του επικουρική σύνταξη.
Μέσω της εφαρμογής myTEKA αλλά και της ηλεκτρονικής πλατφόρμας myTEKA – που είναι ήδη διαθέσιμη από τον Σεπτέμβριο του 2022 – όλοι οι ασφαλισμένοι έχουν τον έλεγχο της επικουρικής τους σύνταξης, καθώς μπορούν να γνωρίζουν σε πραγματικό χρόνο πού συγκεντρώνονται και επενδύονται οι εισφορές τους.