Νέα ορόσημα τίθενται εβδομάδα με την εβδομάδα στην “καυτή” αγορά των containerships, με τους εφοπλιστές να αποκομίζουν κέρδη ρεκόρ, καθώς η έλλειψη διαθέσιμων πλοίων “εκτοξεύει” τα ναύλα.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η συμφωνία που έκλεισε και ανακοίνωσε σήμερα η Euroseas του Αριστείδη Πίττα. Ειδικότερα, το “Synergy Oakland”, χωρητικότητας 4.250 TEUs και κατασκευής 2009, εισήλθε σε ναύλωση για μία περίοδο 2-3 μηνών, κατά την οποία θα κερδίζει μεταξύ 195.000 και 202.000 δολαρίων την ημέρα, ανάλογα με το πότε θα παραδοθεί στο ναυλωτή. Τα έσοδα από τη συμφωνία αναμένεται να διαμορφωθούν σε 12-17 εκατ. δολάρια.
“Πρόκειται για τα υψηλότερα ναύλα που αποκομίζει κάποιο πλοίο του στόλου μας και μία από τις κορυφαίες επιδόσεις της βιομηχανίας μας” σχολίασε ο πρόεδρος και CEO της ναυτιλιακής, κ. Πίττας.
“Η Euroseas είναι καλά τοποθετημένη για να επωφεληθεί από την ανοδική αγορά, καθώς πέντε πλοία θα είναι διαθέσιμα για ναυλώσεις τους επόμενους έξι μήνες” πρόσθεσε.
Η εταιρεία, η οποία μόλις χθες ανακοίνωσε την απόκτηση ενός containership, διαχειρίζεται στόλο 15 πλοίων.
“Η εικόνα των ναύλων δείχνει ότι εκεί έξω πραγματοποιείται πολύ μεγάλη μάχη για τη διασφάλιση χωρητικότητας, κάθε μεγέθους και ηλικίας” σημείωσε, με ανάρτησή του στο twitter, ο κορυφαίος ναυτιλιακός αναλυτής Peter Sand.
Πηγή: Capital.gr