Το Viber παρουσιάζει μια σειρά από νέες λειτουργίες συνομιλίας που εστιάζουν στη βελτίωση της αποδοτικότητας και της παραγωγικότητας των ομαδικών συνομιλίων.
Με 900 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες παγκοσμίως, το Viber είναι μια δημοφιλής εφαρμογή messenger για υπολογιστές και κινητές συσκευές, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να ανταλλάσσουν γραπτά μηνύματα, εικόνες, βίντεο και να πραγματοποιούν φωνητικές ή βίντεο κλήσεις μέσω Wi-Fi ή 3G/4G. Πρόσφατα λανσάρισε μια σειρά νέων ενημερώσεων που αφορούν τη λειτουργία ομαδικής συνομιλίας.
Η βελτιωμένη υπηρεσία περιλαμβάνει τη δυνατότητα «καρφιτσώματος» μηνυμάτων στην κορυφή της συνομιλίας από τους διαχειριστές των ομάδων, τη δυνατότητα απάντησης σε ένα συγκεκριμένο μήνυμα μέσα σε μια ομαδική συνομιλία και τη δημιουργία λιστών κοινοποίησης για την αποστολή του ίδιου μηνύματος σε πολλούς παραλήπτες ιδιωτικά. Τα «καρφιτσωμένα» μηνύματα (pinned messages) επιτρέπουν στους διαχειριστές των ομάδων να ορίσουν ένα συγκεκριμένο μήνυμα στην κορυφή της ομαδικής συνομιλίας διασφαλίζοντας έτσι ότι τα σημαντικά μηνύματα θα εμφανίζονται σε όλους τους συμμετέχοντες
. Τα «καρφιτσωμένα» μηνύματα εμφανίζονται σε ένα μωβ πλαίσιο στο πάνω μέρος της οθόνης και παραμένουν εκεί ακόμα και όταν η συζήτηση συνεχίζεται. Η συγκεκριμένη λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για ανακοινώσεις, υπενθυμίσεις ή επείγοντα θέματα προς συζήτηση. Είναι ένα εργαλείο που βοηθά τους διαχειριστές να διασφαλίζουν ότι η συζήτηση στην ομάδα είναι απρόσκοπτη και παραγωγική και αποδεσμεύουν τους συνομιλητές από το βάρος της αποθήκευσης σημαντικών μηνυμάτων.
Στις νέες βελτιώσεις των ομαδικών συνομιλιών περιλαμβάνεται και η δυνατότητα που θα έχουν πλέον οι χρήστες να απαντούν σε συγκεκριμένα μηνύματα των συνομιλητών τους χωρίς να διακόπτουν (ή να χαλάνε) τη φυσική ροή της συνομιλίας. Πατώντας παρατεταμένα επάνω σε οποιοδήποτε μήνυμα που έχετε λάβει σε μια ομαδική συνομιλία και επιλέγοντας «απάντηση», το μήνυμα που αποστέλλετε γίνεται συγκεκριμένο ως το προς που απευθύνεται, καθώς η συνομιλία μπορεί να έχει ήδη οδηγηθεί σε άλλα θέματα. Οι «απάντησεις» χρησιμεύουν, ώστε να είναι ξεκάθαρο σε ποιον συνομιλητή και σε ποιο σχόλιο του θέλετε να μιλήσετε, όταν αυτό δεν είναι προφανές σε όλους όσους συμμετέχουν στη συνομιλία.
Όταν πρόκειται για αποστολή μηνυμάτων σε επαφές που δεν ανήκουν στην ίδια ομάδα, οι «λίστες κοινοποίησης» (broadcast lists) επιτρέπουν στους χρήστες να μοιράζονται το ίδιο μήνυμα με πολλούς παραλήπτες ιδιωτικά. Η συγκεκριμένη λειτουργία είναι μια εναλλακτική λύση στη δημιουργία ομάδων με επαφές που δεν σχετίζονται μεταξύ τους για την αποστολή ενός μηνύματος που αφορά όλους όσους θέλουμε να το στείλουμε, ενώ εξοικονομεί χρόνο στην περίπτωση που ο χρήστης επιθυμεί την αποστολή του ίδιου μηνύματος σε κάθε επαφή ξεχωριστά.
Μόλις δημιουργηθεί μια λίστα κοινοποίησης και αποσταλεί το πρώτο μήνυμα τότε αυτή αποθηκεύεται στη λίστα συνομιλιών των χρηστών. Οι παραλήπτες λαμβάνουν το μήνυμα στην ιδιωτική συνομιλία που έχουν ήδη με τον αποστολέα σαν να είχε σταλεί μόνο σε αυτούς. Αν ο αποστολέας και ο παραλήπτης δεν έχουν ήδη υπάρχουσα συνομιλία, τότε δημιουργείται μια νέα. Οι χρήστες μπορούν να ονομάσουν τις λίστες κοινοποίησης που δημιουργούν και να προσθέσουν ή να αφαιρέσουν νέες επαφές. Μόνο οι επαφές που έχουν αποθηκεύσει τον αριθμό του αποστολέα στο κινητό τους τους θα λαμβάνουν μηνύματα που έχουν σταλεί μέσω μιας λίστας κοινοποίησης.
Η νέα ενημέρωση θα λανσαριστεί σταδιακά και θα είναι διαθέσιμη σε διεθνές επίπεδο τις επόμενες ημέρες.