Η «μάχη» για την επόμενη τουριστική σεζόν έχει ήδη αρχίσει. Ετσι η Περιφέρεια Κρήτης ήδη έχει αρχίσει τις προωθητικές ενέργειες του νησιού για την περίοδο 2014 – 2015 με μια σειρά από ευφάνταστα βίντεο που εδώ και λίγες εβδομάδες έχουν αναρτηθεί στο YouTube και κάνουν τον γύρο του κόσμου.
Υπό τον τίτλο-ομπρέλα «Κρήτη, το νησί μέσα σου» (Crete the island inside you), τα βίντεο μοιάζουν απευθύνονται στον τουρίστα από τη Βόρεια και την Ανατολική Ευρώπη.
Ειδικά το φιλμ των 150 δευτερολέπτων για το όνειρο της παραλίας έχει ως προφανή στόχο έναν μέσο ανατολικοευρωπαίο οικογενειάρχη που με έναν μαγικό τρόπο «μεταφέρεται» από την κλινικά αποστειρωμένη πισίνα της πατρίδας του, στο Ελαφονήσι, την εξωτική παραλία του νομού Χανίων.
Ο ήρωας μπαμπάς – ένας αρχετυπικός ανατολικοευρωπαίος, με τα πάχη του, τα παιδιά του, τη σύζυγο κλπ. – βιώνει τη μαγεία της κρητικής γης, θάλασσας και φιλοξενίας.
Η καμπάνια πάντως «παίζει» και με άλλα στοιχεία όπως ο έρωτας των νέων. Ενα δεύτερο βίντεο δείχνει μια νεαρή κοπέλα να «δραπετεύει» από ένα βαρετό κονσέρτο για να βρεθεί, να απελευθερωθεί από τις συμβάσεις της καθημερινότητας και να ερωτευτεί στην Κρήτη.