Οι εξωτερικές αλλαγές είναι αρκετά περιορισμένες με τις διαφορές να περιορίζονται στη σκούρα μάσκα εμπρός και το μπροστινό σπόλερ, καθώς και τις μαύρες 18άρες ζάντες αλουμινίου. Μεγαλύτερες αλλαγές συμβαίνουν στην καμπίνα, καθώς το μοντέλο της Subaru είναι εξοπλισμένο με μπροστινά καθίσματα Recaro με επένδυση από ποιοτικό δέρμα και αλκαντάρα, καθώς και εμφανείς ραφές με κεντητά λογότυπα STI. Το τιμόνι είναι και αυτό ντυμένο με αλκαντάρα και έχει πάνω του μαύρα γυαλιστερά σημεία στις ακτίνες. Παρά το γεγονός πως το μοντέλο έχει προσανατολισμό ξεκάθαρα προς τις επιδόσεις και την απόλυτη απόδοση, οι μηχανικοί της Subaru θέλησαν να τονίσουν λίγο και την άνεση των επιβατών, μειώνοντας την ένταση του ήχου από την εξάτμιση στην καμπίνα, με ξεχωριστή φροντίδα ηχομόνωσης για τους εμπρός και τους πίσω επιβάτες.
Η ισχύς προκύπτει από έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2.0 λίτρων που παράγει 300 ίππους και 40,8 kgm ροπής και μεταφέρεται στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης. Το μοντέλο έχει εξοπλιστεί με διάφορα εξαρτήματα που φέρουν τη σφραγίδα STI, όπως τα top mounts, οι θολόμπαρες εμπρός και πίσω και η σπορ εξάτμιση, μαζί με ανάλογο –ελεύθερης ροής- φίλτρο αέρα στην εισαγωγή, ενώ διαθέτει και ψυγείο για το λιπαντικό του κιβωτίου και της μετάδοσης. Η παραγωγή θα περιοριστεί σε 500 μονάδες και η τιμολόγηση μετά τη φορολογία ξεκινά από τις 39.074 € στην Ιαπωνία. Ωστόσο, η εταιρεία δεν δέχεται πλέον παραγγελίες, καθώς έχει συμπληρώσει τον αριθμό για την πώληση όλης της παραγωγής.