Η Αττικό Μέτρο, σύμφωνα με πληροφορίες, θα προσθέσει ακόμη έναν σταθμό στην γραμμή 4 που θα συνδέει το Γαλάτσι με το Γουδί. Η νέα γραμμή, που αναμένεται να είναι στην διάθεση του κοινού το 2025, θα έχει τελικώς 15 και όχι 14 σταθμούς.
Πηγές της εταιρίας αναφέρουν πως ο νέος σταθμός θα κατασκεπαστεί ανάμεσα στο Γαλάτσι και την Κυψέλη.
Την ίδια ώρα, είναι σε πλήρη εξέλιξη ο διαγωνισμός για την κατασκευή της νέας αυτής γραμμής με μεγάλους ομίλους να διεκδικούν το έργο.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό τα έργα θα ξεκινήσουν από τον περιοχή του Γαλατσίου (Άλσος Βεΐκου) και διαμέσου της Κυψέλης, του Γκύζη, των Εξαρχείων και του Κολωνακίου το μετρό θα φθάνει στο ιστορικό κέντρο και θα πηγαίνει προς την Καισαριανή για Ιλίσια, Ζωγράφου και Γουδί.
Η γραμμή 4 θα συνδέεται με τις ήδη υφιστάμενες υποδομές του Αττικό Μετρό στους σταθμούς Πανεπιστήμιο και Ευαγγελισμός. Οι εργασίες θα ξεκινήσουν το 2019 και έως το 2025 το έργο θα παραδοθεί στο κοινό.
Μετά τα εγαίνια της νέας γραμμής η Αθήνα θα μετρά συνολικά 79 σταθμούς.
Ο προϋπολογισμός ανέρχεται στα 1,4 δισ. ευρώ και οι 14 γνωστοί σταθμοί που θα κατασκευαστούν είναι οι εξής:
1. Άλσος Βεΐκου, στη διασταύρωση Βεΐκου και Τραλλέων
2. Γαλάτσι, στη διασταύρωση Γαλατσίου και Βεΐκου
3. Κυψέλη, στην πλατεία Κυψέλης
4. Δικαστήρια, στη διασταύρωση Ευελπίδων και Μοστοξύδη
5. Αλεξάνδρας, στη διασταύρωση Αλεξάνδρας και Μουστοξύδη
6. Εξάρχεια, στην πλατεία Εξαρχείων
7. Ακαδημία, στη διασταύρωση Ακαδημίας και Σίνα
8. Κολωνάκι, στην πλατεία Κολωνακίου
9. Ευαγγελισμός, στη διασταύρωση Βασ. Σοφίας, Ριζάρη και Βασ. Κωνσταντίνου,
10. Καισαριανή, στη διασταύρωση Υμηττού και Εθνικής Αντιστάσεως
11. Νήαρ Ίστ, στην περιοχή του αθλητικού κέντρου/γηπέδων «Νήαρ Ήστ».
12. Ιλίσια, στην πλατεία Κύπρου
13. Ζωγράφου, στην Πλατεία Γαρδένια
14. Γουδί, στην Πλατεία Ελευθερίας