Τη διαβεβαίωση της ότι θα συνεχίσει να βρίσκεται δίπλα στον Έλληνα καταναλωτή παρέχει με ανακοίνωση της η Nike.
Η ανακοίνωση έχει ως εξής:
«Η Nike οραματίζεται την αγορά του μέλλοντος προσαρμοσμένη στις ανάγκες και επιθυμίες των καταναλωτών. Στο πλαίσιο της στρατηγικής «Consumer Direct Acceleration» που πρόσφατα ανακοινώσαμε, επενδύουμε ακόμη περισσότερο στην προσπάθειά μας να εξυπηρετήσουμε τους Έλληνες καταναλωτές μέσω των ψηφιακών καναλιών της Nike (το Nike.com και τα Nike apps), των καταστημάτων Nike αλλά και ενός μικρού αριθμού στρατηγικών συνεργατών που μοιράζονται το όραμα μας για τη δημιουργία μιας μοντέρνας αγοραστικής εμπειρίας».
Όπως έγραφε χθες το newmoney ο πολυεθνικός όμιλος αθλητικών ειδών δεν πρόκειται να εξέλθει από την ελληνική αγορά, στην οποία έχει ηγετική θέση. Ωστόσο λόγω της αλλαγής στρατηγικής του, αφενός περιορίζει τα απευθείας συμβόλαια πωλήσεων στις 40 μεγαλύτερες ελληνικές αλυσίδες αθλητικής ένδυσης και παράλληλα, μετά τη λήξη των συμβολαίων που είχε με τη Folli Follie, δίνει το δικαίωμα δικαιόχρησης των καταστημάτων Nike στον όμιλο του Ιταλού επιχειρηματία Αντόνιο Περκάσι, ο οποίος αποκτά το ίδιο δικαίωμα και στην Ισπανία, συνιστώντας πλέον ένα περιφερειακό cluster για τη Nike.