Mε ενδιαφέρον αναμένεται η άφιξη της αλυσίδας σούπερ μάρκετ MERE, το ρωσικό “αντίπαλον δέος” των Lidl στην ελληνική αγορά, που δεσμεύεται να παρέχει μεγάλες εκπτώσεις προς τους πελάτες της, συνεργαζόμενη απευθείας με Έλληνες παραγωγούς.
Μαλιστα πίσω από αυτή την κίνηση βρίσκεται ο επιχειρηματίας Ιβάν Σαββίδης που μπαίνει στα MERE μέσω του Ομιλου συμφερόντων του Dimera.
Ο κ. Σαββίδης φέρεται να θεωρεί τα MERE μια πετυχημένη συνταγή στο εξωτερικό, που θα διαγράψει αντίστοιχη καλή πορεία και στη χώρα μας.
H λιανική και μάλιστα μέσω μιας μεγάλης και γνωστής στο εξωτερικό αλυσίδας φαίνεται να αποτελεί δέλεαρ για τον ομογενή επιχειρηματία, ο οποίος επιθυμεί να συμπεριλάβει στις δραστηριότητες του Ομίλου του των εν λόγω κλάδο.
Η εταιρεία θέλει να κάνει δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά και τονίζει πως στους προμηθευτές προσφέρει αυτόματες πληρωμές κάθε εβδομάδα για ό,τι έχει πωληθεί στην διάρκειά της. Πληροφορίες θέλουν να έχουν γίνει κάποιες πρώτες επαφές με ελληνικής επιχειρήσεις.
Στον τομέα των ακινήτων η αλυσίδα αναμένεται να βρίσκεται κοντά ή ακόμη και να έχει υπογράψει για ακίνητα σε Αθήνα, Τρίπολη και Λάρισα. Αξίζει να αναφερθεί ότι ανά την Ελλάδα υπάρχουν εκατοντάδες ακίνητα που να πληρούν τις προδιαγραφές που έχει θέσει η Mere καθώς εξαιτίας της οικονομική κρίσης έχουν πτωχεύσει αρκετές εμπορικές επιχειρήσεις (π.χ. η Alex Pack) που φιλοξενούνταν σε χώρους που πλησιάζουν στα standards που έχει ρώσικη αλυσίδα. Παράλληλα ελεύθερα ακίνητα έχουν προκύψει και από τις ανακατατάξεις στον χώρο των υπαρχόντων σούπερ μάρκετ.
Υπενθυμίζεται ότι η Mere αναζητά ακίνητα σε πόλεις και οικισμούς άνω των 25.000 κατοίκων, εντός τοων πόλεων, σε βιομηχανικές ζώνες ή κοντά σε πολυσύχναστους δρόμους. Ο καθαρός χώρος πωλήσεων θα πρέπει να είναι μεταξύ 650 και 1.100 τ.μ. και να διαθέτει τουλάχιστον 10 θέσεις στάθμευσης.
Ποια είναι η Mere
H Mere αποτελεί το σήμα της ρωσικής αλυσίδας Svetofor για τις αγορές εκτός Ρωσίας. Η αλυσίδα Svetofor είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα discount στην Ρωσία, με 1.200 καταστήματα σε όλη την χώρα ενώ έχει επεκταθεί και σε αγορές όπως Γερμανία, Πολωνία, Ρουμανία, Λετονία, Λιθουανία, Εσθονία, Κίνα κ.α. Οι επόμενες στόχοι επέκτασης όπως σημειώνει το site της εταιρείας είναι οι Ελλάδα, Πορτογαλία, Γαλλία, ΗΠΑ και Ηνωμένο Βασίλειο.