Γράφει ο Κωνσταντίνος Μπαλτάς
Αυτό που κάποτε λεγόταν με σοβαροφάνεια στα μέσα ενημέρωσης ως «στροφή στην ποιότητα» για καλλιτέχνες του ελαφρού λαοφιλούς τραγουδιού που στρέφονταν προς πιο εκλεπτυσμένες μορφές της τέχνης τους, φαίνεται πως κάνει τον τελευταίο καιρό ο Σάκης Ρουβάς, μετά την εμφάνισή του στην Επίδαυρο και τον σχετικό ντόρο που προκάλεσε η αντίδραση παλαίμαχης ηθοποιού, Χρυσούλας Διαβάτη, όταν ο ίδιος πήρε ένα σημαντικό θεατρικό βραβείο, ο Σάκης Ρουβάς θα ανέβει στη σκηνή για να ερμηνεύσει συνθέσεις από το μελοποιημένο «Άξιον Εστί».
Πέντε εμβληματικές συνθέσεις («Ένα το Χελιδόνι», «Με το λύχνο του άστρου», «Της Δικαιοσύνης ήλιε νοητέ», «Της αγάπης αίματα» και «Ανοίγω το στόμα μου») από το λαϊκό ορατόριο «Άξιον Εστί» του Μίκη Θεοδωράκη σε ποίηση Οδυσσέα Ελύτη, έργο που σφράγισε με τη φωνή του ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης, θα ερμηνεύσει ο Σάκης Ρουβάς στη συναυλία «90 χρόνια Μίκης Θεοδωράκης», που θα πραγματοποιηθεί στις 2 Μαΐου στη Νέα Σμύρνη.
Η πρόσκληση ήρθε από τον Δήμο Νέας Σμύρνης και τον μαέστρο Θεόδωρο Ορφανίδη, διευθυντή, και συνιδρυτή με την υψίφωνο Σόνια Θεοδωρίδου, του μουσικού συνόλου Orchestra Mobile.
Χωρίς κανείς να θέλει να αμφισβητήσει το τάλαντο και τις προθέσεις του γνωστού τραγουδιστή, είναι πλέον εμφανές ότι του ζητείται να συμμετέχει σε καλλιτεχνικές εκδηλώσεις που έχουν ανάγκη από δημοσιότητα, χρησιμοποιώντας των περισσότερο ως μασκότ παρά ως την πρώτη επιλογή για ερμηνευτή στα έργα που παρουσιάζονται.
Φυσικά δεδομένου ότι διασφαλίζεται η ποιότητα των εν λόγω παραγωγών, δεν υπάρχει κανένας λόγος να εγκαλούνται τέτοιες πρωτοβουλίες, εκτός μόνο ίσως από τον παραγκωνισμό άλλων αξιόλογων ερμηνευτών που θα μπορούσαν να πλαισιώσουν τέτοιες εκδηλώσεις. Εμείς πάντως τους ευχόμαστε κάθε επιτυχία.